Prozac

1. Data: 2002-02-03 12:33:54

Temat: Prozac
Od: "Petroniusz" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Poszukuję polskiego odpowiednika Prozacu.
Brałem kiedyś Bioxetin.
Prośże o wasze sugestie porady itp

1. Data: 2002-02-03 13:01:08

Temat: Re: Prozac
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a3jamm$5bu$1@news.tpi.pl>, e...@w...pl says...
> Witajcie
> Poszukuję polskiego odpowiednika Prozacu.
> Brałem kiedyś Bioxetin.
> Prośże o wasze sugestie porady itp

Skoro brales odpowiednik, po co go szukasz i jakich sugestii i porad
oczekujesz?

1. Data: 2002-02-03 13:56:50

Od: "Petroniusz" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałem Bioxetin. Pytam czy inne są lepsze.
Czy można się od niego uzależnić ?
Czy działa równie skutecznie na :
- bardzo źle samopoczucie
- brak wiary w siebie
- rozchwiany nastrój
- niska samoocena
- brak chęci działania
- totalny pesymizm

1. Data: 2002-02-03 15:09:46

Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobowości nie wyleczysz lekiem, Więcej wiary we własne siły.
Jeśli naprawdę chcesz odpowiedniki prozac'a to ci podam.

1. Data: 2002-02-03 15:16:06

Temat: Re: Prozac- oto zestaw
Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne chodzi ci o leki, które zawierają fluoksetynę. Oto one

Prozac, Deprexetin, Bioxetin, Seronil, Fluoxetin, Fluoksetyna, Fluxin,
Andepin, Deprenon

Zastanów się przed użyciem

1. Data: 2002-02-03 17:09:30

Od: "Petroniusz" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

1. Data: 2002-02-03 17:10:46

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a3jfi5$jsb$1@news.tpi.pl>, e...@w...pl says...
> Brałem Bioxetin. Pytam czy inne są lepsze.

Jak wynika to z czystej logiki - wszytkie generyki prozaku daja takie
same efekty terapeutyczne. Moga dawac rozne drugorzedne efekty uboczne
(inne konstrukcje tabletki itd).
Wiec sorry ale to pytanie jest zdeczko bez sensu.

> Czy można się od niego uzależnić ?

Od fluoxetyny czy od lekow?

> Czy działa równie skutecznie na :
> - bardzo źle samopoczucie
> - brak wiary w siebie
> - rozchwiany nastrój
> - niska samoocena
> - brak chęci działania
> - totalny pesymizm

Pomieszales zaburzenia osobowosci (na ktore nie dziala) z
prawdopodobnymi zaburzniami z kregu depresji (na ktore dziala).
No wiec o ktore chodzi?

1. Data: 2002-02-03 17:26:47

Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

polski odpowiednik to xanax jest

1. Data: 2002-02-03 18:17:18

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Petroniusz" <e...@w...pl> wrote in message
> Brałem Bioxetin. Pytam czy inne są lepsze.
> Czy można się od niego uzależnić ?
> Czy działa równie skutecznie na :
> - bardzo źle samopoczucie
> - brak wiary w siebie
> - rozchwiany nastrój
> - niska samoocena
> - brak chęci działania
> - totalny pesymizm

to co tu napisze oparte jest bardziej na doswiadczeniach i wlasnych
przypuszczeniach, anizeli na jakiejs powaznej wiedzy:
bioxetin to chyba najlepszy odpowiednik prozacu wyprodukowany w polsce.
podobno sa inne, ale tez na bazie fluoxetiny (mam nadzieje, ze dobrze
napisalam) np. syronil (tez nie jestem pewna, czy dobrze zapamietalam te
nazwe) ale to po prostu inna nazwa, a sklad ten sam. dlatego nie wydaje mi
sie, ze np. prozac jest duzo lepszy bo to tez fluoxetina, tylko nazwa jest
bardziej, ze sie tak wyraze "trendy";)... sama bralam prozac i nic... bralam
tez bioxetin, w troche wiekszej dawce, niby mi pomogl, ale skad mam naprawde
wiedziec, czy to wlasnie on, czy moze czas, czy cokolwiek innego? podobno
mit prozacu sie konczy, jednak sie nie okazal lekiem na cale zlo... rzekomo
powinien w jakims stopniu pomoc na dolegliwosci, ktore wymieniles, ale kazdy
reaguje troche inaczej. aha, czy uzaleznia? IMHO nie tak bardzo, na pewno
mniej niz trojpierscienne. (chyba, ze psychicznie, bo niewykluczone, ze
ktos biorac taki czy inny antydepresant czuje sie bezpiecznie i wspomaga sie
autosugestia)

pozdrawiam

waniliowa

1. Data: 2002-02-03 21:45:39