Prozba studentow

21. Data: 2004-06-01 02:10:39

Temat: Re: Prozba studentow [OT]
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote in <2...@u...de>:

[...]

> Nie rob tego, moze ci sie jeszcze na cos przydac:)

Czego walczyć ze sobą czy drapać? :)

> Muzyczka doszla?

Na maila? Nie? A zjadłaś co trza było z adresu?
Znalazłem takie cóś w materiałach dla uzależnionych:

Boże, użycz mi pogody duch,
abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić,
Odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić i Mądrość,
abym odróżniał jedno od drugiego.

Pzdr.
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Show business is just like high school, except you get paid.

22. Data: 2004-06-01 02:12:20

Temat: Re: Prozba studentow
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

KKK wrote in <c9gnrd$o4r$1@inews.gazeta.pl>:

> mozesz odpisywac ile ci sie kurwa zechce

dzięki.

> ps. wulgaryzmy sa nieodlaczna czescia mojej osobowosci

Twojej osobowości czy Twojego obrazu swojej osoby?

--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Let the machine do the dirty work.

23. Data: 2004-06-01 02:28:19

Od: " KKK" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> napisał(a):

> dzięki.

> Twojej osobowości czy Twojego obrazu swojej osoby?

Jednej z moich osobowosci:)
Tak postrzegaja mnie inne.

Zreszta przepraszam, postaram sie juz nie pisac brzydkich wyrazow.

Z najlepszymi zyczeniami
KKK

milej nocy siostry i bracia

24. Data: 2004-06-01 02:29:07

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" <zielsko_p@eat_me_o2.pl> wrote in message
> Na maila? Nie? A zjadłaś co trza było z adresu?

A co mam uzrec?

> Boże, użycz mi pogody duch,
> abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić,
> Odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić i Mądrość,
> abym odróżniał jedno od drugiego.

To jest najsensowniejszy teskst, jaki zdarzylo i sie "w temacie" wyczytac!

Ty masz jakas dzika godzine. U mnie dopiero w pol do dziesiatej. Misiek mecz
hokeya oglada, a ja stukam i slucham ...Drupiego!( ale muzyczka dla ciebie
byla o czyms innym)

25. Data: 2004-06-01 02:41:32

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote in <2...@u...de>:

> A co mam uzrec?

zielsko_p@eat_me_o2.pl
A poczte mam na o2.pl :)
ew. na stronie jest ades.

> To jest najsensowniejszy teskst, jaki zdarzylo i sie "w temacie" wyczytac!

To jest zdaje się modlitwa z AA. Ja ją znam z zajęć oddziału dziennego.
Piękna jest.

> Ty masz jakas dzika godzine. U mnie dopiero w pol do dziesiatej. Misiek mecz

U nas jest 4.40am :) piszę coś. A mam już tak że za dnia pisać nie
mogę. Tak mi zostało. Wiem niezdrowe. Ale jak mawiają kardiolodzy:
Wyśpi się pan... już niedługo.
Pzdr.
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Success occurs when no one is looking, failure occurs when the Fire Control Officer

26. Data: 2004-06-01 02:42:25

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

A mam już tak że za dnia pisać nie
> mogę. Tak mi zostało. Wiem niezdrowe. Ale jak mawiają kardiolodzy:
> Wyśpi się pan... już niedługo.

I maja racje!:)

Doszlo?

K.

27. Data: 2004-06-01 02:43:02

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

KKK wrote in <c9gpk3$ql8$1@inews.gazeta.pl>:

> Jednej z moich osobowosci:)
> Tak postrzegaja mnie inne.

Cha czyli nie osobowości tylko jakiegoś obrazka który mają inne Twoje
osobowości :P

> Zreszta przepraszam, postaram sie juz nie pisac brzydkich wyrazow.

O.K. jest po 24 :D

> milej nocy siostry i bracia

Miłych snów.
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
"We live, in a very kooky time."

28. Data: 2004-06-01 03:04:01

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote in <2...@u...de>:

> I maja racje!:)

Zbyt czesto.

> Doszlo?
Nie...
No dobra podkarmiłem filtry antyspamowe więc:
z...@o...pl
:)
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Planet Claire has pink hair.

29. Data: 2004-06-01 03:05:03

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Zbyt czesto.

Eee - czasami. A czasy, jak wiadomo sa w roznych jezykach rozne:)

> Nie...
> No dobra podkarmiłem filtry antyspamowe więc:
> z...@o...pl

Ty masz jakis trefny ten adres. Probuje ostatni raz.

K.

30. Data: 2004-06-01 03:15:38

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote in <2...@u...de>:

> Eee - czasami. A czasy, jak wiadomo sa w roznych jezykach rozne:)

:)

[...]

> Ty masz jakis trefny ten adres. Probuje ostatni raz.

Całkiem możliwe. A nie dostałaś info zwrotnej o niedostarczeniu ew.
zablokowaniu wiadomości ze względu na obecność serwera w RBL ?

--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Yow! Those people look exactly like Donnie and Marie Osmond!!

Nieśmiałość
prośba o wsparcie
Re: pomocy- muszę w końcu zacząć pisać prace mgr
metodologia
Gwiazdy świecą, a psychika nie jest jak samochód.