Pryskający tłuszcz z patelni

21. Data: 2009-06-27 23:33:13

Temat: Re: Pryskający tłuszcz z patelni
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Nie, nigdy, ale może sie dowiem jak smakuje od takiego wykwintnego
> smakosza jak ty.

jak gówno z jajkiem

22. Data: 2009-06-29 07:41:05

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Tys prowda..

Coz.. widocznie nie jedliscie nigdy dobrze "przysmazonych" potraw\...
wlasnie bez dodatku tluszczu...
na ten przyklad jak posmazacie bekon, slonine, boczek.. tez dodajecie
tluszczu? hehehe
Jajka sadzone bez tluszczu? hmmm no moze suchawe sa.. fakt, ale juz mieso ma
wlasny tluszcz ktory sie wytopi podczas smazenia (czy jak wolisz
prazenia)...

23. Data: 2009-06-29 09:00:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Misiek <p...@o...pl> tak oto plecie:

> Coz.. widocznie nie jedliscie nigdy dobrze "przysmazonych" potraw\...
> wlasnie bez dodatku tluszczu...
> na ten przyklad jak posmazacie bekon, slonine, boczek.. tez dodajecie
> tluszczu? hehehe

Bo to jest bekon i boczek beztłuszczowy. Taki dla się odchudzających.

Qra

24. Data: 2009-06-29 09:08:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Bo to jest bekon i boczek beztłuszczowy. Taki dla się
> odchudzających.

I wtedy koniecznie na smalcu, bo najzdrowszy.

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2009-06-29 12:25:42

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
> wlasnie bez dodatku tluszczu...
> na ten przyklad jak posmazacie bekon, slonine, boczek.. tez dodajecie

Odrobinkę, wtedy nie przywiera do dna patelni.

> Jajka sadzone bez tluszczu? hmmm no moze suchawe sa..

Nie tylko "suchawe". Smażone bez tłuszczu mają zupełnie niezjadły smak
(przynajmniej dla mnie).

26. Data: 2009-06-29 13:01:32

Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerzyn pisze:
> Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> To nie kupuj jakis wynalazkow, smaz na normalnej dobrze "wypalonej" patelni
> cyganskiej i nie bedziesz mial takich niespodzianek .

Miałem taką, żona wywaliła na śmietnik bo nic się nie dało na niej
usmażyć bez przypalenia.
Pozdrawiam,
Grzegorz

27. Data: 2009-06-29 14:09:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem taką, żona wywaliła na śmietnik bo nic się nie dało na niej
> usmażyć bez przypalenia.
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

Nie lepiej było ten... tego... żonę?! Na ten śmietnik?
I wybrać model, który nie będzie za swój los mścił się na tobie i patelni?
I będzie pamiętała o poprzedniczce...

28. Data: 2009-06-29 15:04:59

Od: Lucek Rogowiecki <l...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>
> Nie lepiej było ten... tego... żonę?! Na ten śmietnik?
> I wybrać model, który nie będzie za swój los mścił się na tobie i patelni?

debilu nie każdy potrafi smazyć tak dobrze na cygańskiej patelni jak ty
esbecki bucu -garkotłuku

29. Data: 2009-06-29 15:37:58

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 00:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Łobożę, istny horror :-D

Można, ale np.jajecznicę na pomidorach. Właśnie zbliża się sezon.
Poza tym nie musi być to na patelni, a wystarczy rondelek.

Pozdr.

mal

30. Data: 2009-06-29 16:25:06

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> T.
To nie jest wina patelni tylko oleju który używasz. Musi w nim być woda i
kiedy tłuszcz się rozgrzewa do temp pow. 100 woda gotuje się i chlapie. Lub
lejesz olej na mokra patelnie i jest ten sam efekt. A jeżeli chodzi o
Patelnie znanej firmy na T to nigdy nie stosowała i nie stosuje w swoich
patelniach Teflonu.

Cezar

Gdzie jest XL ?
Patelnia raz jeszcze
strona na własne przepisy
[press] Posłowie chcą "ocenzurować" programy kulinarne
zupa szparagowa gorzka