Pryskający tłuszcz z patelni

41. Data: 2009-06-30 20:34:31

Temat: Re: Pryskający tłuszcz z patelni
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> A z ilu to jajeczek, że jajeczniczka jest?

Zawsze z dwóch. Hm, powinnam napisać z dwuszeczek?

--
Pozdrawiam - Aicha (wydmuszeczek)

42. Data: 2009-06-30 22:29:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jun 2009 16:52:51 +0200, Lucek Rogowiecki napisał(a):

> czego szczerzysz spróchniałe zęby suko nie do ciebie pisałem - do budy!

Odkąd to kundle piszą?

43. Data: 2009-06-30 22:33:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jun 2009 17:41:43 +0200, Lucek Rogowiecki napisał(a):

> ty za to masz superzdrową patelnie cygańską i jesz "zdrowe" potrawy,
> pełne tłuszczów zwierzęcych i węglowodanów

Stosownie do naszego polskiego klimatu. Trawę zostawiam Włochom.

> hehe
> patelnia teflonowa jest niezdrowa, bo uwalnia się z niej teflon w ilości
> poniżej 1 grama po kilku latach :D

Nie teflon sie uwalnia, lecz szkodliwe związki w wyniku jego ogrzewania.

> teflon to także główny składnik niektórych tkanin, w tym słynnego gore
> texu, a nawet farb

Sam teflon nie jest szkodliwy. Dopiero przegrzewany wydziela trujace
substancje.

44. Data: 2009-06-30 22:34:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Jun 2009 20:36:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A z ilu to jajeczek, że jajeczniczka jest?

Stosownie do liczby stołowników.

45. Data: 2009-07-01 07:12:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Zawsze z dwóch. Hm, powinnam napisać z dwuszeczek?

No to u mnie zwykleczko z jedniuśkiego jajeczka. Pluseczek odrobineczka
masełeczka. Orazik szczypteczka soleczki, ale nie za duziutko, bo na
ciśnionko działka

Qreczka

46. Data: 2009-07-01 08:13:07

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> bez masełka jajeczniczka z pomidorami nie liczy się :-)

A ścipiolecek dzie?
--
BBjk

47. Data: 2009-07-01 08:20:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" napisał:

> A ścipiolecek dzie?

Ajajaj, w domeczku zostawiłam... I z czym ja teraz ostatniutkie
wiejskuchne jajunio sobie poteflonikuję? Pomidoreczki się w lodóweczce
zapłakusiają :)

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2009-07-01 12:50:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jul 2009 10:13:07 +0200, Bbjk napisał(a):

> A ścipiolecek dzie?

A to już jako Ty - czyli jako ta wisieneczka na torciku w zbiegowisku
zgryźliwych babeczek :-)

49. Data: 2009-07-01 15:01:38

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przywiera, bo wode wydziela zamiast tłuszczu. Świń polskimi ziemniaczkami
> karmionych, z boczkiem, z którego tłuszczyk własny można było wytopić, już
> nie ma...

Jasne. Tylko właśnie z tego powodu dodaję tę odrobinę tłuszczu do
smażenia boczku.

50. Data: 2009-07-01 17:16:25

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to u mnie zwykleczko z jedniuśkiego jajeczka. Pluseczek odrobineczka
> masełeczka. Orazik szczypteczka soleczki, ale nie za duziutko, bo na
> ciśnionko działka

Sorry, ale zdrabniać to trzeba jednak umieć ;o)

Pzdr
Paweł

Gdzie jest XL ?
Patelnia raz jeszcze
strona na własne przepisy
[press] Posłowie chcą "ocenzurować" programy kulinarne
zupa szparagowa gorzka