Re: Pryszcze! help

Data: 2004-07-29 22:00:30
Temat: Re: Pryszcze! help
Od: "veea" <v...@p...onet.pl>

bronie Differinu..<żelu> trądziku juz nie mam, bardzo mi pomógł, brałam też
tetracykline 3 mies i pomogła...plus do mycia twarzy Phsyiogel rewelacyjna
sprawa!każdemu polecam ten żel kto ma jakies problemy z cerą...
Mocno wysusza Loreala ten niebieski...taki trzystopniowy program oczyszczania,
ale najlpszy jest ten zel do mycia z tych 3 rzeczy.(plus tonik, krem)
Teraz stosuje differin-nie w lecie!!- raz, dwa an tydzien plus ten pysiożel i
krem Vichy Normadrem i CZasem punktotwo takie rózowe cos z apteki co mi
zapisala moja pani dermatolog- cudotwórczyni, padam do nózek bo leczylam buzie
3 lata ,zaczynajc w wieku 22 lat bo zawsze twierdzilam , ze" mi przejdzie
samo"..... -a niezła miałam pizze na twarzyczce...:)))
WYTRWALOSCI!!!
Pzdr.Veea z odkrostkowanym pysiem:)