Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.

11. Data: 2011-12-08 08:01:49

Temat: Re: Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.
Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

> [...]
> Nie miałem żadnych problemów z przeciekami ale ten płytki brodzik był
> niefunkcjonalny - zawsze się coś z niego wychlapywało czy to podczas
> prysznica czy rzy wychodzeniu, a że wcześcniej mieliśmy wannę - brakowało
> nam jej funkcjonalności zwłaszcza możliwości namoczenia jakiejś narzuty,
> koca itp. Płytki brodzik mógłby być fajny jako drugie miejsce kąpielowe -
> taki szybki prysznic. Ja nie mam warunków na dwa miejsca kąpielowe i u mnie
> się nie sprawdził, a zamkniętą kabinę sobie chwalę, mogę spbie postać pod
> deszczownicą lub skorzstać z natrysków bocznych albo posiedzieć w ciepłej

No tak, zgadzam sie - ale ja mam tez wanne ;)

12. Data: 2011-12-08 08:04:38

Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy Niwiński <a...@i...pl> napisał(a):

> "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

> Jak myślisz, czy pokłady teakowe na jachtach robi sie dlatego, że robią się
> śliskie od wody?

Nie mysle, tylko wiem, ze moja teakowa podloga (olejowana) jest sliska, jak
jest mokra.

> A w zapodanym linku do podłogi z teaku do prysznica jest o dodatkowej
> impregnacji przeciwpoślizgowej.

Czyli co, pociagniete lateksem? :) Jak uwazasz, ze sie to sprawdzi to kup -
najwyzej za jakis czas wymienisz.

13. Data: 2011-12-08 12:00:30

Od: "_THX." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle ze przeciętny brodzik nie ma możliwości zamykania odpływu (korkiem itp).
Oczywiście można kombinować.
Ale kiedyś z podobnych powodów zdecydowałem się na standardowy brodzik
zamiast płaskiego 1 cm.
Do dzisiaj nie wiem, czy dobrze wybrałem, ale wychodzenie z brodzika
montowanego na nóżkach plus przekraczając próg nawet te kilka centymetrów
jest bardziej ryzykowne niż z płaskiego umieszczonego w poziomie podłogi.
Dziś raczej myślałbym o płaskim.
Jak widac każdy marzy o tym, czego nie ma ;-))

-----

14. Data: 2011-12-08 15:38:49

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Dec 2011 20:32:31 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
> A co do podlogi z teaku w kabinie, o co pytal watkotworca - to tez raczej nie
> jest dobry pomysl, mokre drewno robi sie sliskie...
Jakoś chodząc po mokrym jachcie wolę stąpać na teak niż na plastik :-)
Tyle, że tam jest goły a nie lakierowany.

--
- bo zaburza naturalną kolejność czytania.
- dlaczego?

15. Data: 2011-12-08 15:40:31

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Dec 2011 14:24:56 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż. napisał(a):
> Poza tym teak trzeba zdrowo szorować, żeby ładnie wyglądał.
No właśnie znajomy kapitan mówił, że do utrzymania teaku potrzebna jest
woda, szczotka i załogant. Wodę i szczotkę bym jeszcze znalazł...

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

16. Data: 2011-12-08 16:04:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Dec 2011 14:24:56 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż. napisał(a):

> Śliskie jak śliskie, ale moim zdaniem grzyby i pleśń są nie do uniknięcia.

Też tak myslę. Różnica między warunkami na jachcie i w domu jest zasadnicza
- na jachcie drewno pokładowe ma raczej dobre wietrzenie i okresowe
naprzemienne wysychanie, czyli warunki o dziwo nieporównywalnie lepsze, niż
w kabinie prysznicowej, która jest codziennie/stale mokra. Więc te grzyby i
pleśnie "murowane", a do tego smród mokrego, podgniwającego drewna w
zamkniętej przestrzeni - już sobie to wyobrażam, ble.
--
XL

17. Data: 2011-12-08 22:38:21

Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> napisał(a):

> Jakoś chodząc po mokrym jachcie wolę stąpać na teak niż na plastik :-)
> Tyle, że tam jest goły a nie lakierowany.

Nie plastik, tylko akryl - wbrew pozorom jest roznica, mokry akryl nie robi
sie niebezpiecznie sliski.

Co do drewna w lazience, to sie go nie lakieruje, tylko olejuje. W polaczeniu
z wlasciwosciami egzotycznych odmian daje to wzglednie wysoka odpornosc na
wilgoc, a przy tym zachowuje sie fakture golego drewna ;)

18. Data: 2011-12-09 09:41:17

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Dec 2011 22:38:21 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
> Nie plastik, tylko akryl
Nie akryl tylko laminat ;-)

--
Pooh Zwijasz?
http://zwijaj.pl/

CUM CRAVING Libby,Audrey&Hannah Decker Poontangs
Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
Spread your SEMEN on DeckerCuntLips and Mouth Lips
Panele podlogowe - zabezpieczenie
Czym zaimpregnowac granit?