Przeciwzmarszczkowo...?

1. Data: 2004-07-08 08:37:24

Temat: Przeciwzmarszczkowo...?
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zerknęłam ostatnio uważniej w lustro: o zgrozo, na 25-letnim obliczu
radośnie rozwijają się zmarszczki jak cholera. Poradźcie, proszę: co
kupić na dzień, lekkiego, przeciwzmarszczkowego i najlepiej jeszcze
nawilżającego i zapobiegającego przetłuszczaniu? Z dowolnej kategorii
cenowej, najwyżej tylko sobie na półce popatrzę. ;)

Saddie, co w wieku 50 lat będzie chyba wyglądać jak 80-latka :/
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2004-07-08 10:11:39

Temat: Re: Przeciwzmarszczkowo...?
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):
> [...]
> cenowej, najwyżej tylko sobie na półce popatrzę. ;)
>
> Saddie, co w wieku 50 lat będzie chyba wyglądać jak 80-latka :/

heh, mam podobne obawy, zmarszczki zawsze wydawały mi się odległym problemem,
a teraz stają się rzeczywistością. podstawa to ochrona - czyli zewnętrznie
filtry i wit. A, C i E w kremie, a wewnętrznie antyutleniacze (w/w wit. lub
polifenole, np. z zielonej herbaty). z kremów mam wypróbowany Dermika
Preventi pod oczy - to seria właśnie przeciwko pierwszym zmarszczkom. kremu
na dzień ani na noc nie miałam, jednak liczę, że będą również skuteczne. a
czy będą matować, to nie wiem. może ktoś miał resztę tej serii?

1. Data: 2004-07-08 12:16:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
> nawilżającego i zapobiegającego przetłuszczaniu? Z dowolnej kategorii
> cenowej, najwyżej tylko sobie na półce popatrzę. ;)

moze zmniejsz dawke opalania sie, albo zacznij uzywac
kremow z filtrami.
iwon(k)a

1. Data: 2004-07-08 12:32:01

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Iwon(k)a:
> "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> wrote in message
> moze zmniejsz dawke opalania sie, albo zacznij uzywac
> kremow z filtrami.

Hehe, nie opalam się w ogóle, dziób mam taki bardziej porcelanowy.
Kremy z filtrami też dobre, ale bym chciała coś poprawiającego kondycję
samej skóry...

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2004-07-08 12:49:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, nie opalam się w ogóle, dziób mam taki bardziej porcelanowy.
> Kremy z filtrami też dobre, ale bym chciała coś poprawiającego kondycję
> samej skóry...

pamietam, ze bylam zadowolona z serii Eris 25 plus. moze
to sprobuj, nie wiem tylko, czy teraz jest to z filtrem. (?)

iwon(k)a

1. Data: 2004-07-08 18:23:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-08 10:37:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Malgorzata Lewicka* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nawilżającego i zapobiegającego przetłuszczaniu? Z dowolnej kategorii
> cenowej, najwyżej tylko sobie na półce popatrzę. ;)

Lancome, Resolution.
Nie dosc, ze wygładza, to całkowicie po im pozbyłam się tłustej cery - nie
wiem czy to zbieg okolicznosci czy cud jakowyś, ale nagle stałam sie
wlascicielka cery normalnej zamiast mieszanej.

Teraz pojawil sie tez jakis nowy Lancome na zmarszczki mimiczne specjalnie
przeznaczony dla cery tłustej, któraś dziewczyna już o nim tu wspominała.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-09 10:31:29

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Lancome, Resolution.

Tez sie pod tym podpisuje, to jest krem, ktory naprawde *dziala*

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-07-09 12:07:28

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Lia:
[dziennie, przeciwzmarszczkowo]
> [...]
> wiem czy to zbieg okolicznosci czy cud jakowyś, ale nagle stałam sie
> wlascicielka cery normalnej zamiast mieszanej.

Hm. Lancome lubię, mam ich wodę Aroma Fit o boskim zapachu marchewy.
Przejdę się dzisiaj do Douglasa może. :)

Saddie
--
|\ /|

Doradzcie... :-)