Przecudowne skrzydełka kurze

1. Data: 2005-02-28 00:34:22

Temat: Przecudowne skrzydełka kurze
Od: Lu <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry drodzy kucharze i kuchareczki.

Zawsze byłem wielkim przeciwnikiem wszelkich fastfood-ów, które, jak
wszyscy wiemy serwują jedynie zaprzeczenie prawdziwej kuchni. Jednakże
ostatnio, zupełnie przypadkiem udało mi się znaleźć wyjątek od tej reguły.
Mianowicie zostałem zaproszony na spotkanie w KFC, choć broniłem się rękami
i nogami, musiałem tam zjeść.
Co się okazało? Po prostu zakochałem się w tych boskich skrzydełkach
kurzych. Nigdzie dotąd nie jadłem czegoś takiego. Dlatego zwracam się do
was, licząc, a nawet błagając o pomoc.

Jak zrobić te przecudowne skrzydełka kurze KFC? Drodzy wirtuozi kuchni,
próbowałem wszystkiego jednak nadal nie potrafię się nawet zbliżyć do
efektu z KFC. Pomóżcie!

Pozdrawiam,
Lu
--
Egoizm sytych lubi uchodzić za ideologię ładu harmonii.
Stefan Kisielewski

1. Data: 2005-02-28 00:48:11

Temat: Re: Przecudowne skrzydełka kurze
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lu napisał(a):
> [...]
>
> Jak zrobić te przecudowne skrzydełka kurze KFC? Drodzy wirtuozi kuchni,
> próbowałem wszystkiego jednak nadal nie potrafię się nawet zbliżyć do

rany boskie...
ten temat byl tu walkowany setki razy...
poszukaj w archiwum grupy...
albo pod tym linkiem: http://kuchenna.host.sk/przepisy/kfc.html
pozdrawiam
Mars

1. Data: 2005-02-28 01:00:11

Od: Lu <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabłąkana owieczka o nazwie Marsjasz napisała:

> rany boskie...

sam zadawałem :->

> ten temat byl tu walkowany setki razy...
> poszukaj w archiwum grupy...

a może lepiej w archiwum X?

> albo pod tym linkiem: http://kuchenna.host.sk/przepisy/kfc.html

faktycznie jest to dosyć obszerne źródło informacji, rzekł bym jest ich tam
aż nadto. Dziękuję.

A teraz muszę jeszcze coś dodać, co może zostać niezrozumiane przez
większość użytkowników tej grupy, ale nie martwcie się tym drodzy kucharze.
Ewo (siostro Ani) N, zatłukę cię za to sztućcami ty obszczana wywłoko!

Pozdrawiam,
Lu
--
Be a bad example... and do it all again.

1. Data: 2005-02-28 05:38:08

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lu baran? odlaczony od stada wypocil:
> sam zadawałem :->
ale chyba zbyt malo zadawales sie z pl.rec.kuchnia...
jestem tu 3 miesiace (zaledwie) a temat skrzydelek KFC chyba ze 20 razy
sie przewinal...
>a może lepiej w archiwum X?
od tego powinienies zaczac...
hmm a kto wie moze nawet jako bohater kolejnego odcinka skonczysz...;)
> faktycznie jest to dosyć obszerne źródło informacji, rzekł bym jest ich tam
> aż nadto. Dziękuję.
prosze bardzo ale az nadto ??? czytaj wiec co drugi/trzeci przepis :)
> A teraz muszę jeszcze coś dodać, co może zostać niezrozumiane przez
> większość użytkowników tej grupy, ale nie martwcie się tym drodzy kucharze.
> Ewo (siostro Ani) N, zatłukę cię za to sztućcami ty obszczana wywłoko!
nie zostalo zrozumiane i prosze nie rozwijaj...
a i poczytaj sobie troszeczke netykiete w przerwie studiowania przepisow
na skrzydelka KFC...
> Pozdrawiam,
> Lu
pozdrawiam ale chlodno...
Mars

1. Data: 2005-02-28 07:58:06

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cvuap4$olo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> nie zostalo zrozumiane i prosze nie rozwijaj...
> a i poczytaj sobie troszeczke netykiete w przerwie studiowania przepisow
> na skrzydelka KFC...

Netykieta jet wtórna w stosunku do wyniesionego z domu savoir vivre'u. W
niektórych przypadkach może być za późno.

Margola

1. Data: 2005-02-28 08:39:31

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl>
> Netykieta jet wtórna w stosunku do wyniesionego z domu savoir vivre'u.
> niektórych przypadkach może być za późno.

Jak mógł wynieść skoro nawet nie wie [nie słyszał] co to jest?
A na WAT-cie tego nie wykładają.
Wręcz przeciwnie.
Nieprawdaż Pawełku?
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-28 11:15:31

Od: "AJA" <n...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak zrobić te przecudowne skrzydełka kurze KFC? Drodzy wirtuozi kuchni,
> próbowałem wszystkiego jednak nadal nie potrafię się nawet zbliżyć do

przepis prosty skrzydelka z "kurczaka" (jak dasz z kury to powodzenia
watpie by ktos chcial to zjesc) do tego litr oleju opalowego przetworzonego
i powinno byc to co chcesz osiagnac.
ja jednak wole skrzydelka z kurczaka do tego przypawy niech o sie przeje na
patelnie podduszam dodaje cebulke w talarkach .. nadal dusze na koniec daje
koperek + smietane ... jak to sie podusie to mnaim mniam paluszki lizac do
ziemniaczkow wspanialosc ..

AJA

1. Data: 2005-02-28 16:19:58

Od: Lu <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ale chyba zbyt malo zadawales sie z pl.rec.kuchnia...
> jestem tu 3 miesiace (zaledwie) a temat skrzydelek KFC chyba ze 20 razy

naprawdę? ale ty jesteś mądry, masz to po tacie czy po tacie? :-)

> od tego powinienies zaczac...
> hmm a kto wie moze nawet jako bohater kolejnego odcinka skonczysz...;)

a ty tak skończyłeś zanim zostałeś żulem? gratuluję ciekawej przeszłości

> prosze bardzo ale az nadto ??? czytaj wiec co drugi/trzeci przepis :)

a może co czwarty? wtedy byłbym takim samym ćwierć inteligentem jak ty...
:-) Swoją drogą ćwiartka wyznacza ci sens życia więc skąd nagle u ciebie
pomysł czytania co drugiego lub co trzeciego?

> nie zostalo zrozumiane

ojej, nie zrozumiałeś czegoś, to golnij sobie jeszcze ćwiartkę

> a i poczytaj sobie troszeczke netykiete w przerwie studiowania przepisow
> na skrzydelka KFC...

a ty poczytaj sobie troszkę na temat alkoholizmu w trakcie obalania
następnej ćwiartki. Spróbuj do tego tych skrzydełek, z zagrychą będzie
lepsze.

Pozdrawiam,
Lu
--
I saw the Almighty God... dying

1. Data: 2005-02-28 16:32:09

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to Lu napisał

> naprawdę? ale ty jesteś mądry, masz to po tacie czy po tacie? :-)

ktos cie molestowal w dziecinstwie do tego (tata?) pewnie w kuchni
biedaku i stad twoja obecnosc na grupie...

> a ty tak skończyłeś zanim zostałeś żulem? gratuluję ciekawej przeszłości

znowu jakies projekcje o ojcu...

> a może co czwarty? wtedy byłbym takim samym ćwierć inteligentem jak ty...
> :-) Swoją drogą ćwiartka wyznacza ci sens życia więc skąd nagle u ciebie
> pomysł czytania co drugiego lub co trzeciego?

nie denerwuj sie tak prosze zaczynam sie o ciebie martwic...

> a ty poczytaj sobie troszkę na temat alkoholizmu w trakcie obalania
> następnej ćwiartki. Spróbuj do tego tych skrzydełek, z zagrychą będzie
> lepsze.

oj zdenerwowal sie chlopczyk...
lyknij sobie nerwosolku i nie pisz juz do mnie takich glupotek okim ;)?
bo sobie pomysle ze sie zakochales... :P

> Pozdrawiam,
> Lu

a mozesz sobie jeszcze z pol sloiczka ostrego chrzanu zapodac (doskonale
rozladowuje napiecie) ty piszaca cwiklo...

pozdrawiam

Mars

1. Data: 2005-02-28 16:38:39

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora