Przedstawmy sie

61. Data: 2001-12-26 10:22:24

Temat: Re: Przedstawmy sie
Od: "aRt" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:3c288e7a$1@news.vogel.pl...

> "aRt" <w...@p...wp.pl> wrote in message
>
> Jakbyś czytał tą grupą zamiast pisać tylko głupie i złośliwe uwagi to byś
> wiedział o czy mowa
___
Dlaczego bierzesz moja odpowiedz za zlosliwa..........?
chcialem tylko zazartowac zadajac pytanie i nie chcialem byc zlosliwy, nie
wiem czy masz zona, przyszla zone czy ex malzonke.

--
aRt
GG: 1194188 # w...@p...wp.pl

62. Data: 2001-12-26 10:26:29

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

63. Data: 2001-12-26 10:43:47

Od: "Anna Kupras" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aRt" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Moze bysmy sie tak przedstawili wszyscy........?
Witajcie Starzy i Nowi Znajomi :)
imie: Ania
miasto: Łódź
wiek: 36
Rodzina: mąż Leszek, syn Maciej prawie 3-latek (bez 4. miesięcy), no i
czarna kotka - Kicia (pełnoprawny członek naszej rodziny).
Oto my w komplecie
Pozdrawiam
Ania

64. Data: 2001-12-26 11:10:50

Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości otrzymanej od "aRt" <w...@p...wp.pl> stoi:
: Moze bysmy sie tak przedstawili wszyscy........?

Witam swiatecznie starych i nowych znajomych :-)))))))))))

imie: Sylwia
miasto: Jelenia Gora
wiek: 31,5
Rodzina: maz Jurek rownolatek, chlopaki Michalek 22,5 miesiaca Jacus 8 m

65. Data: 2001-12-26 11:44:03

Od: Eponina <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aRt napisał tak:

> Moze bysmy sie tak przedstawili wszyscy........?

No dobra, to ja też.

> imie:

Monika

> miasto:

Świnoujście (ciałem, bo sercem Gdynia)

> wiek:

28

> Rodzina:

mąż Artur, córka Oleńka (pojutrze 5 tygodni)

Monika

66. Data: 2001-12-26 11:58:38

Od: "Sylwia Halizak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Rozanski" napisał:
> A ze zapytam, skad pomysly na taki imiona? To w ramach integracji
> z Unia? ;^) To powinno byc raczej Helmut ;^))

Hi, hi, hi, Helmut to chyba teraz mało popularne ;-)))

Pozdrawiam
Sylwia

67. Data: 2001-12-26 12:35:23

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Rozanski napisał(a) w wiadomości:

>Hmhmhm... A ze zapytam, skad pomysly na taki imiona? To w ramach integracji
>z Unia? ;^) To powinno byc raczej Helmut ;^))
>No offence, pytam w miare powaznie.

Juz odpowiadam:Jak bylam malolatka to uwielbialam zespoj Depeche Mode i
bardzo podobal mi sie klawiszowiec Alan Wilder,wtedy juz postanowilam ze jak
bede miala synka to dam mu na imie Alan.

Pozdrawiam.Magda.

68. Data: 2001-12-26 12:59:25

Od: "aRt" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> bede miala synka to dam mu na imie Alan.
________________________
___
A czy jest jakis polski odpowiednik tego.............? no i czy w ogole jest
taki imie w kalendarzu, bo nie chcialo mi sie grzebac i patrzec.
BTW ladne i orginalne.

69. Data: 2001-12-26 15:07:48

Od: "Moooni Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0cgre$sb7$...@n...tpi.pl...

> [...]
jak
> bede miala synka to dam mu na imie Alan.

Mrowko, a co ja mam powiedziec?
Moj Mlody tez Alan, ale na drugie :-(
Na pierwsze ma Aleksander :-)
Ok, koniec z polityką, bo ntg :)

--
Monika i Aleksander Alan (nie Milne, tylko Sawicki :-))
Płock

70. Data: 2001-12-26 15:34:11

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Mrowka napisal/a:

>Juz odpowiadam:Jak bylam malolatka to uwielbialam zespoj Depeche
>Mode i bardzo podobal mi sie klawiszowiec Alan Wilder,wtedy juz
>postanowilam ze jak bede miala synka to dam mu na imie Alan.

:^)))))))))))) Slowo daje, jest to jedyne wyjasnienie jakie jestem w stanie
dopuscic!

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl
>-- impossibility is only one of the possibilities --<

Święta - Nieświeta
Witam
niespodziewany piękny prezent pod choinkę :-))))
moje najlepsze swięta
witam rowniez i przy okazji zyczenia skladam