niespodziewany piękny prezent pod choinkę :-))))

1. Data: 2001-12-24 10:35:36

Temat: niespodziewany piękny prezent pod choinkę :-))))
Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich prawie już świątecznie :-)

Postanowiłam dziś sprawdzić - ot, tak sobie :-) - czy pl.soc.rodzina
jest już na serwerach i ....... no i jest :-)))) Naprawdę nie może być
już lepiej :-)))

Przy okazji zaś nadchodzących Świąt wszystkim grupowiczom
nowym i nie-nowym :-))) składam tu najpiękniejsze życzenia wszystkiego
dobrego, zdrówka, pomyślności, radosnej atmosfery przy wigilijnym
stole, pięknych prezentów pod choinką, spacerów zimowych
z rodzinkami i chwili wytchnienia od normalnej rzeczywistości :-))

--
Kasia i Marta 01.10.1997.
GG # 368316