Re: Przedszkola

Date: Tue, 31 Jan 2012 15:56:18 +0100
From: Lolalny Lemur <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Przedszkola
<jfvavc$rr5$10@node2.news.atman.pl>
<4f233a9e$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<spsnaxx88xob$.qcsrh2lvz4vz.dlg@40tude.net>
<4f241397$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...net>
<4f24541f$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<jg6g9q$g68$1@inews.gazeta.pl>
<1gml1yzatb9kd.zn86z93bp04m$.dlg@40tude.net>
<jg8d9s$or3$1@inews.gazeta.pl> <jg8sm9$fdp$1@inews.gazeta.pl>
<jg8tj1$if2$1@inews.gazeta.pl>

W dniu 2012-01-31 15:24, Agnieszka pisze:

> Ja rozumiem. Uważam, że rodzeństwo należy w takich sytuacjach przywołać do
> porządku, ale _potrafię_zrozumieć_, że sami z siebie nie chcą. Dziadkowie to
> inna sprawa i ich bym do porządku nie przywoływała w żadnej sytuacji.

Ych, to nie takie proste. Młoda wyprowadziła się do swojej babci (mamy
mojego ex) na Wolę, bo stamtąd ma bliżej do szkoły - u nas pokazuje się
raz w tygodniu wieczorem. Do tego matura za pasem. Młody wraca ze szkoły
późno (18-19), bo ma zajęcia pozalekcyjne. Jak jest to pomaga, ale tak
do końca zaufania do niego nie mam, bo strasznie roztrzepany. No i
jednak nie o wszystko mogę go poprosić. Dziadek na statku jak zwykle,
wraca na wiosnę. Babcia czynna zawodowo, wraca koło 16ej i ma dosyć. Tż
pracuje teoretycznie do 18ej, w praktyce w domu jest koło 19:30, jak
jedzie autem to koło 19ej - pracę ma dość męczącą, bo niby sklep, ale
trzeba dużo wysyłek robić, pakować, nosić i wraca po prostu zmęczony. Na
spotkania czas faktycznie ma. I w tamach tych spotkań też parę rzeczy
nie halo jest, tutaj już nie będę wnikać, bo zwyczajnie ręce mi opadają
(nic damsko-męskiego, po prostu tż posiada wyłącznik, który mu się
uaktywnia jak wychodzi z domu, co owocuje na przykład nie odbieraniem
telefonu). Kurde, za dużo gadam, zaraz będę płakać jak Was znam ;)

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl