Re: Przedszkola

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Przedszkola
Date: Tue, 31 Jan 2012 07:22:55 -0800 (PST)
<jfvavc$rr5$10@node2.news.atman.pl>
<4f233a9e$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<spsnaxx88xob$.qcsrh2lvz4vz.dlg@40tude.net>
<4f241397$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...net>
<4f24541f$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...googlegroups.com>
<4f280169$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>

On 31 Sty, 15:57, Lolalny Lemur <s...@o...pl> wrote:

> Wyjaśnij termin "niepotrzebnego". W kontekście poproszę.

Niepotrzebny, bo może sytuacja (np. wg tego co nawet dzisiaj
napisałaś) nie wynika tak naprawdę z niczyjej złej woli, jakiegoś
lenistwa czy opierdzielania się.

Jesteś zmęczona, przewrażliwiona i tak przedstawiłaś na początku
sytuację, na co dostałaś od koleżanek rady, które można sprowadzić do
jednego zdania: "Opier..lić towarzystwo z góry na dół i ustawić do
pionu".

Ja nie wiem czy takie rady, które wynikają tylko i wyłącznie z tego,
ze ktoś bierze twój płynący z rozgoryczenia i jednostronny opis
(jednostronny w sensie - tylko twój) za prawdę obiektywną, mają
sens...

Może jesteś tym typem kobiety, której "opier...nie" i ustawianie
faktycznie pomaga, ale IMO ty masz problem zupełnie gdzie indziej...
Dlatego (chironizując troszeczkę) sama musisz się zastanowić na ile
twój stan psychiczny powoduje, ze widzisz w bliskich co czego tam tak
naprawdę nie ma...

Stalker