Przedszkole Akademia Małych Smokow?

1. Data: 2006-03-21 10:28:20

Temat: Przedszkole Akademia Małych Smokow?
Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z tym przedszkolem?Akademia Małych
Smokow na Conrada/Warszawa,przy kosciele.Myslę o tym,zeby zapisac tam moją
Karolinkę,w sumie nie za bardzo mam inne wyjscie :-).Wiem,ze przedszkole
jest nowe,panie przez telefon bardzo miłe,nie bylam tam jeszce,bo nie miałam
czasu:-(.Ale ciekawa jestem opinii Rodzicow,ktorzy zapisali tam swoje
dzieci.Na jakim poziomie są dodatkowe zajęcia,jak panie opiekują się dziecmi
itd.
będę wdzięczna za opinie,bo mam zamiar w najblizszych dniach wplacic juz
wpisowe...
pozdrawiam serdecznie
Iwona

2. Data: 2006-03-21 10:38:47

Temat: Re: Przedszkole Akademia Małych Smokow?
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murziczek" napisała:

> czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z tym przedszkolem?Akademia Małych
> Smokow na Conrada/Warszawa,przy kosciele

Poszukaj na forum gazety "przedszkola". O tym przedszkolu jest np. tutaj:
089&v=2&s=0

--
Małgorzatka

3. Data: 2006-03-21 11:01:56

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj na forum gazety "przedszkola". O tym przedszkolu jest np. tutaj:
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=587&w=37587
089&v=2&s=0

> --
> Małgorzatka
Dzięki,googlowałam ale nic nie znalazłam,moze mam gorszy dzien :-(.Jak widac
,opinie są rozne.Ja złozylam takze papiery na Brązowniczą,ale nie mamy
zadnych szans na przyjęcie,więc muszę znalzec cos innego.Brązowniczą tez nie
byłam całkiem zachwycona,malenkie salki,sporo dzieci w grupach,ale mam
blizej no i sporo taniej :-).Fajna tez jest pani od maluszkow,poznalysmy ją
bo Karolinka chodzila tam w zeszłym roku na zajęcia adaptacyjne przez
miesiac.Poza Brązowniczą i Akademią Malych Smokow nie ma chyba innej opcji w
okolicy,niestety...a chcialabym miec przedszkole blisko domu,bo nie
pracuję,nie prowadzę samochodu(takie zboczenie ;-)),ale chcialabym tez,zeby
Karolinka byla z dziecmi i uczyła się czegos nowego.Jak teraz nie znajdę nic
ciekawego,to pojdzie do przedszkola w przyszłym roku,ale teraz w czerwcu
skonczy 3 latka,więc miałaby juz chyba frajdę z zabawy z dziecmi:-).
pozdrawiam serdecznie i zyczę miłęgo dnia
Iwona

4. Data: 2006-03-21 11:17:51

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Mar 2006 12:01:56 +0100, murziczek napisał(a):
> [...]
> skonczy 3 latka,więc miałaby juz chyba frajdę z zabawy z dziecmi:-).
> pozdrawiam serdecznie i zyczę miłęgo dnia

A nie masz w okolicy czegoś innego niż przedszkole?? Mój Kacper w tym wieku
nie poszedł do przedszkola tylko do zespołu tańca (tańczy tam do dziś, w
tym miesiącu jadą na swój pierwszy wielki przegląd), zajęcia przypominały
rytmikę, tańczyli, śpiewali, bawili się. Nie trwało to tyle co przedszkole,
a kontakt z dziećmi był. W tym wieku na Twoim miejscu ze względu na choroby
przedszkole bym sobie odpuściła.

5. Data: 2006-03-21 11:20:38

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Mar 2006 12:17:51 +0100, Elżbieta napisał(a):
No i @ dialog mnie nie podpisał :(
no to muszę ręcznie.
--
Elżbieta

6. Data: 2006-03-21 11:40:29

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedszkole,
> a kontakt z dziećmi był. W tym wieku na Twoim miejscu ze względu na

Ooo,super pomysł.Nie słyszałam co prawda o czyms takim w mojej okolicy,ale
zacznę szukac.W sumie jakby bylo warto to mogłabym dowozic,albo mąz mogłby
:-).Tych infekcji bardzo się boję,rzeczywiscie,no i nie chciałabym Jej
oddawac na cały dzien bo i tak jestem w domu..A to studium tanca,gdzie
chodzi Twoj Synek to gdzie?Moze jest to jakas siec i moze w mojej okolicy
tez jest?:-).Corcia lubi tanczyc i spiewac,mogłoby się Jej spodobac.Narazie
szukam w googlach,ksiązce telefonicznej,moze cos znajdę ciekawego.
pozdrawiam
Iwona

7. Data: 2006-03-21 12:04:04

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murziczek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
spodobac.Narazie
> szukam w googlach,ksiązce telefonicznej,moze cos znajdę ciekawego.

A jakiegoś gminnego domu kultury na Chomiczówce nie ma???
To mógłby być dobry adres...
--
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

8. Data: 2006-03-21 22:23:52

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Mar 2006 12:40:29 +0100, murziczek napisał(a):

> A to studium tanca,gdzie
> chodzi Twoj Synek to gdzie?

W Rybniku

> Moze jest to jakas siec i moze w mojej okolicy
> tez jest?:-)
Niestety nie, ale to jest po prostu Ognisko Pracy Pozaszkolnej, więc w
Warszawie powinnaś coś takiego spokojnie znaleźć.

[casting] do galerii twarzy [szansa na zaistnienie dziecka w showbiznesie]
Dzieciak a sauna
tworzeniem prostych stron WWW (edytor dla dzieci)
kurtka przeciwdeszczowa- jaka??
"Wózki ręczne - babywagon"