Przędziorki

21. Data: 2005-12-19 22:51:29

Temat: Re: Przędziorki
Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1my0nwjp7cw9d$.dlg@iska.from.poznan...
> Czym to świństwo utłuc? Biorąc pod uwagę, że roslina jest w domu, a nie
na
> świeżym powietrzu (chyba że ileś czasu przeżyje na tym mrozie), i że w
> domu
> są zwierzęta, na podtruciu których mi nie zależy ;) Chyba, że nie stosuje
> się oprysku tylko jakies bardziej wysubliowane metody :)

RAID
ten na karaluchy.
kills bugs dead!

moon

22. Data: 2005-12-19 23:01:20

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-19 23:51:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Moon* skreślił te oto słowa:

> RAID
> ten na karaluchy.
> kills bugs dead!

Dzięki Moon, z Tobą wolę pogadać o innych sprawach niż ratowanie lawendy i
nie podtruwanie życia fauny nie robiącej aktualnie za szkodniki w moim domu
;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

23. Data: 2005-12-20 09:46:01

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki Moon, z Tobą wolę pogadać o innych sprawach niż ratowanie lawendy i
> nie podtruwanie życia fauny nie robiącej aktualnie za szkodniki w moim
> domu

męża wystaw na balkon to se jakoś poradzi!

pozdrawia eradykacyjnie
moon

24. Data: 2005-12-20 12:15:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:do8jus$cru$1@nemesis.news.tpi.pl Moon

> pozdrawia eradykacyjnie

Hejka. To znaczy jak? Znalazłem w słowniku tylko eratycznie. :-)
Pozdrawiam alochtonicznie Ja...cki

25. Data: 2005-12-20 12:52:42

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:do8jus$cru$1@nemesis.news.tpi.pl Moon

> Hejka. To znaczy jak? Znalazłem w słowniku tylko eratycznie. :-)
> Pozdrawiam alochtonicznie Ja...cki

nie ma u nas słowa eradykacja?
czyli całkowite usunięcie, wymazanie?
zaraz....
znalazłem w googlu 578 wystąpień.
na pewno jest:)

pozdrawia inwestygacyjnie
moon

26. Data: 2005-12-22 13:56:40

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę spróbować spryskiwać mocnym wywarem z petów papierosowych, a jak nie
ma petów, bo nikt nie pali, to kupić mocne papierosy

Marek

27. Data: 2005-12-22 15:06:15

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-22 14:56:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MM* skreślił te oto słowa:

> Proszę spróbować spryskiwać mocnym wywarem z petów papierosowych, a jak nie
> ma petów, bo nikt nie pali, to kupić mocne papierosy

Już dziękuję. Padło na Magusa. A teraz lawenda siedzi w worku. Wygląda
całkiem dobrze... na razie ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

Budka dla ptaków
Liliowce
Iglaki po śnieżycy. :-(