Przędziory

1. Data: 2003-04-30 18:48:49

Temat: Przędziory
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

...pojawiły się na dębie , na samym czubku.
Czy one mogą oprzędziorować takie młode drzewko? Ma dopiero 1 m:-(
I czy to się może przerzucić na świerki odległe o kilka metrów?

Zastosowałam prysznic z wody.
I jeszcze jedno pytanie, czy przędziorobójczy środek może zaszkodzić
biedronkom i innym milszym stworzonkom?
Wiem, ze to lamerskie pytania, ale atak tego paskudztwa miałam tylko rok
temu na rabacie słonecznej, nigdy dotąd nie mordowałam chemią tego
paskudztwa. Boję się, że opanuja inne rośliny.

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2003-04-30 21:59:23

Temat: Re: Przędziory
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marta
>

> Bez paniki.Jeśli siedzą na dębie to widocznie jest im tam dobrze.
Po co miałyby emigrować na świerk?Igły kłują:)
Chemii nie stosuj,a pieniążki wydaj np. na książkę pt.Ochrona
roślin bez chemii,prof.Kazimierza Wiecha.

Pozdrawiam Anastazy

3. Data: 2003-04-30 22:12:39

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Najwidoczniej, ale dąb taki ładny...

> Po co miałyby emigrować na świerk?Igły kłują:)
> Chemii nie stosuj,a pieniążki wydaj np. na książkę pt.Ochrona
> roślin bez chemii,prof.Kazimierza Wiecha.

Dziękuję, poszukam zaraz, może gdzieś znajdę.
Chciałabym uniknąć latania z kwazarkiem napełnionym świnstwami .

Pozdrawiam
Marta

PS. Zauważyłam na kilku krzewach nalot biedronek... mam nadzieję, że ze
smakiem pożerają mszyce:-)

4. Data: 2003-04-30 22:31:05

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smakiem pożerają mszyce:-)
>

> Od lat zastanawiam się jak sprowadzić do ogródka armię biedronek.
Mszyce to ich przysmak.Książka (120stron) jest naprawdę ciekawa.
Gdzie masz ogródek?

Pozdrawiam Anastazy

5. Data: 2003-05-05 07:29:44

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!

Marta Góra wrote:
> ...pojawiły się na dębie , na samym czubku.
> Czy one mogą oprzędziorować takie młode drzewko? Ma dopiero 1 m:-(
> I czy to się może przerzucić na świerki odległe o kilka metrów?
Bez problemu - dla nich te kilka metrow, to tyle, co nic.

> Boję się, że opanuja inne rośliny.
I slusznie - ta zaraza roznosi sie bardzo szybko - niech Ci tylko
wykoncza jedna rosline, to juz na druga sie rzucza. A mnoza sie b. szybko.

Pozdrawiam,
robal.

swierki po sadzeniu
Ehhhh.... :-(