Przejazd płatnym odcinkiem autostrady! Czy ktoś wie?

11. Data: 2011-01-06 10:33:58

Temat: Re: Przejazd płatnym odcinkiem autostrady! Czy ktoś wie?
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Adam Pietrasiewicz napisal:
> Najgorsze, że właściwie wszyscy w to wierzą, nawet, a właściwie
> szczególnie sprawni.

Kwestia lobbingu, nagłośnienia i wielokrotnego powtarzania.
Goebbels się kłania :)

Jacek

12. Data: 2011-01-06 19:27:52

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.01.05 15:39, użytkowniczka/użytkownik BETON napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> z abonamentem TV jest tak podobnie- emeryci pow. jakiegos wieku nie maja
> obowiązku płacić...
> Nie znaczy ze są niewidomi.

Tylko dlaczego za nich ja mam płacić ??
Skoro ktoś nie płaci, to ktoś dopłaca za nich - ot proste :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

13. Data: 2011-01-06 19:28:59

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.01.06 11:33, użytkowniczka/użytkownik Jacek_P napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Kwestia lobbingu, nagłośnienia i wielokrotnego powtarzania.
> Goebbels się kłania :)

Niestety

Łysym bym dał refundację na grzebienie :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

14. Data: 2011-01-10 06:53:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> I tu znajdujemy się o krok od postulatów:
> - darmowy wstęp dla kalek na wózkach do zoo, kin, teatrów, na wszelkie
> płatne imprezy itp.
> - darmowe toalety dla nich wszędzie
> - ulga na zakup paliw i odzieży
>
> a dalej mi się nie chce wymyślać.

"kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

15. Data: 2011-01-10 07:34:41

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek napisał:

> "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
> nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

Nie popadaj w skrajność :-) to tylko internetowa dywagacja...

Na tej zasadzie można dojść do stwierdzenia, że nie udostępniając
'kalece' darmowego przejazdu autostradą, ograżasz go, bo on przecież
jest NIEPEŁNOSPRAWNY a nie KALEKA i... mu się przecież należy :-)

Sam jestem niepełnosprawny - żeby nie było niejasności - i mnie
określenie kaleka nie obraża, zatem z tą poprawnością polityczną nie ma
co przesadzać.

pozdrawiam
robercik-us

16. Data: 2011-01-10 07:43:38

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-01-2011 o 07:53:04 Misiek <p...@o...pl> napisał(a):

> "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
> nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

Eeetam, jacy niepełnosprawni? "Osoby z niepełnosprawnością" - taka jest
nowa nazwa.

Człowieku, czy ty nie widzisz absurdu manipulacji językiem? Czy naprawdę
sądzisz, że jak się kalekę nazwie "osobą z niepełnosprawnością" to
cokolwiek zmieni się w jej sytuacji?

Poczytajcie Orwella, 1984. Tam zostało dość dobrze wyjaśnione jak się
ludźmi manipuluje poprzez manipulacje językowe.

I nie dawajcie się!

Adam Pietrasiewicz
Paranoja cię dopadła? Ktoś do maili ci zagląda?
http://www.szyfruj.mail.pl

17. Data: 2011-01-10 15:50:01

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.01.10 07:53, użytkowniczka/użytkownik Misiek napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

> "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
> nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

Mam trochę lat i już byłem:
- kaleką
- inwalidą
- sprawnym inaczej (ciekawe jak ;) :P - to była chyba największa wpadka językowa
nowomody)
- niepełnosprawnym
- osobą z niepełnosprawnością

Ciekawe - a rozpoznaniu i kodzie ICD-10 nadal mam to samo :)
Ciekawe kim będę za kilka lat?

Mnie słowo kaleka nie obraża, tak jak Adam i Robercikus napisali - nie wpadajmy w
paranoję, niestety język się zmienia zwłaszcza w poprawność polityczną do
bólu. Ostatnio na necie czytałem, że Amerykańskie wydawnictwo ocenzurowało powieść
Marka Twain-a - zastępując słowo czarny / czarnuch słowem niewolnik ( a co z
tymi co byli wolnymi czarnymi :-) ):
o http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,89113
02,Twain_ocenzurowany__Wydawcy_wykreslaja_slowa_na__
n____.html

Wpadamy w pułapkę politycznej poprawności :/

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

18. Data: 2011-01-10 20:40:59

Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
> nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz
Eee, ja nikogo z nich nie chcę obrazić - jak chcę kogoś obrazić, to robię
tak, że on nie ma co do tego żadnych wątpliwości. ;)

PS. Misiek, nie płacz, kupię ci chechłacz. :D

--
Jotte

19. Data: 2011-01-12 17:37:05

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2011 07:53, Misiek pisze:

ciach...

> "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
> nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

niepelnosprawny to niepelnosprawny - kaleka to stan psychiczny wiec moze
byc zarowno ON jak i pelnosprawny ;)

pozdrawiam
SlawciD

Nowy Rok
MOŻE KTOŚ WIE
Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych
Dofinansowanie do stanowiska pracy - prośba o poradę (PILNE)
Wikipedia