Przemęczone oczy

21. Data: 2003-10-15 09:59:44

Temat: Re: Przemęczone oczy
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
news:03101511333428@polnews.pl...
> Ja tez mialam taka nadzieje, niestety mam juz prawie 27 lat, a wzrok sie nadal
> pogarsza (aczkolwiek wada jest nadal mala), choc to ponoc niemozliwe ;)

Czy ktos Ci kiedys powiedzial, ze NA PEWNO przestanie Ci sie pogarszac?
Jezeli tak to sie ciesz, za jakies 4-5 lat, jak tylko wygrasz proces
bedziesz bardzo bogata...

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

22. Data: 2003-10-15 10:25:19

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0...@p...pl,
Dunia <d...@n...net>:

> Ja tez mialam taka nadzieje, niestety mam juz prawie 27 lat, a wzrok
> sie nadal pogarsza (aczkolwiek wada jest nadal mala), choc to ponoc
> niemozliwe ;)

Gdzie przeczytalas, ze to "niemozliwe"? Malo prawdopodobne, ale mozliwe.
Zwlaszcza male zmiany przed 30 (choc czasem tak naprawde wynika to z roznicy
diagnostycznej).

--
Robert

23. Data: 2003-10-15 12:39:53

Od: "K" <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak z ciekawości, nie czujesz że oczy "mają dość" kiedy tak długo nosisz
> soczewki kontaktowe?

Myśle że po 9 latach noszenia soczewek już takiego odczucia nie mam :-)
moje oczy bardzo dobrze tolerują soczewki , zawsze tak było.
Jedynie czasem pod wieczór kiedy chce mi się już spać mam odczucie suchości w
oku, tak jakby soczewka byla nienawilżona, ale szcztuczne łzy rozwiązują tą
sytuacje.

Pozdrowienia.

24. Data: 2003-10-15 12:44:44

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisal:

>Gdzie przeczytalas, ze to "niemozliwe"? Malo prawdopodobne, ale mozliwe.

Nigdzie. Okulistka sie zdziwila po prostu i powiedziala, ze to 'raczej
niemozliwe' (choc moze to jej prywatne okreslenie na 'malo prawdopodobne').

>Zwlaszcza male zmiany przed 30 (choc czasem tak naprawde wynika to z roznicy
>diagnostycznej).

Ona tez postulowala taka mozliwosc, ale dla mnie przekonujacym dowodem jest
fakt, ze aktualne okulary byly do pewnego momentu OK, a obecnie sa
niewystarczajace. Inna sprawa, ze do krotkowzrocznosci doszedl obecnie (wg.
ostatniego badania) astygmatyzm.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

25. Data: 2003-10-15 14:49:22

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0...@p...pl,
Dunia <d...@n...net>:

> Nigdzie. Okulistka sie zdziwila po prostu i powiedziala, ze to 'raczej
> niemozliwe' (choc moze to jej prywatne okreslenie na 'malo
> prawdopodobne').

To jej okreslenie na "bardzo malo prawdopodobne", ja bym sie sklanial w
strone tego bez "bardzo" ;)

> [...]
> obecnie sa niewystarczajace. Inna sprawa, ze do krotkowzrocznosci
> doszedl obecnie (wg. ostatniego badania) astygmatyzm.

pewien astygmatyzm niemal z reguly towarzyszy wysokiej krotkowzrocznosci; tu
moze tez byc wlasnie roznica w precyzji diagnozy czy sprzecie

--
Robert

26. Data: 2003-10-15 15:37:09

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote

> Otoz to wlasnie Ci Robert sugerowal. Z kilka lat, jak przestaniesz rosnac,
> wada takze sie ustabilizuje (przynajmniej powinna).

No tego się akurat domyslilam ... ;)

Przy okazji odsylam do
> siebie na strone:
> http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php - poklikaj w
> linki dotyczace wad wzroku (glownie wlasnie wysoka krotkowazrocznosc, bo
> mnie szczegolnie interesowalo) i ich korekcji (nie namawiam i nie
odradzam -
> za kilka lat to bedzie Twoja decyzja) - warto poczytac i dowiedziec sie
> czegos ciekawego o swoich oczkach. Oczywiscie jako lekture obowiazkowa
> zalecam Ci archiwum tej grupy na googlach - wpisz w wyszukiwarce slowo
casus
> i czytaj po kolei, jak leci :-))

Dzieki wielkie, zaraz przysiade i poczytam :-)
Katka

27. Data: 2003-10-15 15:39:41

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote: >
> Co znaczy "za dlugo"? Dluzej niz wynika to z wlasciwosci soczewek, czy po
> prostu powiedzmy pod koniec meczacego dnia, czy tygodnia? W tym krotkim
> okresie, kiedy probowalem chodzic w soczewkach, to bylo tak, ze faktycznie
> majac je na oczach widzialem o niebo lepiej niz w okularach, ale za to w
> okularach moglem pracowac duzo dluzej i oczka sie mniej "meczyly".

To znaczy ok. 6h (pisałam zresztą w pierwszym poście)

> I najwazniejsze - pamietaj jednak o odpoczynku i swiezym powietrza, postaw
> sobie w zasiegu wzroku jakas poprotke (nie wiem czemu, ale ponoc cos w
sobie
> ma :-). I co okolo godzine rob przerwy w nauce, zeby ci szare komorki
> odpoczely, bo inaczej i tak nie beda niczego przyswajac...

Iii tam co godzinę ;-) To jest trochę tak, że jak już zacznę to treochę
tracę poczucie czasu :-) Ale z tą paprotką to ciekawy pomysł :)

> Pozdro
> Maseł

Pozdrawiam
Katka

28. Data: 2003-10-16 12:39:01

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> nosisz
> To znaczy ok. 6h (pisałam zresztą w pierwszym poście)

W pierwszym poscie bylo tylko, ze duzo sie uczysz i ze oczy ci sie mecza.
6-7 h jest dopiero w 4 poscie :-)

> sobie
> Iii tam co godzinę ;-) To jest trochę tak, że jak już zacznę to treochę
> tracę poczucie czasu :-)

Znajac zycie, to pewnie wracasz do rzeczywistosci raz na 4 godziny zeby
zrobic sobie kolejna kawe i zobaczyc czy lodowka jest ciagle pusta... (a nie
sorry, Ty dopiero bedziesz studiowac :-)

> Ale z tą paprotką to ciekawy pomysł :)

Ja tam ze swoimi w tym czasie rozmawiam - ponoc od tego lepiej rosna :-))

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Nie pal za sobą mostów.
Zdziwisz się, ile razy będziesz musiał wkraczać w tę samą rzekę.
H. Jackson Brown

29. Data: 2003-10-16 14:26:50

Temat: [OT]Re: Przemęczone oczy
Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maseł <m...@p...onet.pl wrote
> W pierwszym poscie bylo tylko, ze duzo sie uczysz i ze oczy ci sie mecza.
> 6-7 h jest dopiero w 4 poscie :-)

Kuuurcze, masz rację. Ja już może całkiem tracę kontakt z rzecyziwstościa
przez tę naukę... ;-)

> [...]
nie
> sorry, Ty dopiero bedziesz studiowac :-)

Aleś mnie pocieszył.... Na razie to mama dba o moje odżywianie... :-)

> Ja tam ze swoimi w tym czasie rozmawiam - ponoc od tego lepiej rosna :-))

No to teraz na pewno tę paprotkę sobie na biurku postawię. Do tej pory
musiałam, z tzw. braku laku, ze ścaną gadać ;-) (a dokładniej uczyć ją
botaniki i innych takich...)

> Pozdro
> Maseł
Pozdrawiam
Katka

udo - kucie w miesniu
Test ciążowy ClearView, nieprawidłowe zastosowanie.
seks oralny i chlamydia trachomatis
bardzo poszukiwany lek
Przepuklina