Przepuklina

1. Data: 2003-10-12 17:37:46

Temat: Przepuklina
Od: "Władysław O" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów oriętuje się
czy metoda ,, beznapięciowa " to standard leczenia przepukliny w publicznych
szpitalach , czy trzeba płacić.
Pytam ponieważ zostałem zaskoczony operacją bliskiej
mi osoby wiek 80 lat.,a operacja już we wtorek

2. Data: 2003-10-12 18:12:48

Temat: Re: Przepuklina
Od: "Ryś" <r...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Władysław O" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi osoby wiek 80 lat.,a operacja już we wtorek
>
> Przechodziłem to 3 lata temu /mężczyzna 55lat/ w prywatnym gabinecie w
ramach chirurgi jednego dnia. Czekałem na zabieg ok 2 m-cy gdybym chciał od
razu to kosztowałoby to ok 2.600 zł .Zabieg był wykonywany w ramach
kontraktu z Kasą Chorych.

3. Data: 2003-10-12 21:28:15

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpitalach , czy trzeba płacić.
> Pytam ponieważ zostałem zaskoczony operacją bliskiej
> mi osoby wiek 80 lat.,a operacja już we wtorek

nie ma czegos takiego jak standardy
z reguly operuje sie metoda, ktora ma sie najlepiej opanowana
jezeli wiec trafisz na oddzial gdzie standardowo operuja tzw. metoda
beznapieciowa to masz tak zrobione
nie jest to kwestia zadnych kontraktow
i popracuj nad gramatyka

4. Data: 2003-10-14 08:39:58

Od: "Mariusz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryś" <r...@b...adresu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
od
> razu to kosztowałoby to ok 2.600 zł .Zabieg był wykonywany w ramach

Czy mona poprosic o adres gabinetu?
M.A.

Rak piersi - materiały
Siniaki