Re: Przemijam

From: "Ania Lipek" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemijam
Date: Sun, 8 Oct 2000 10:17:24 +0200

> Nie obawiaj się przemiany......., tylko obserwuj jak się zmieniasz, co się
> tobą dzieje.

Nie wiem czy potrafię to tak tylko obserwować. Jak zdałam sobie z tego
sprawę, że się zmieniam, to ja na serio się bardzo przeraziłam. Boję się
tego, że to co teraz wydaje mi się ważne wyda mi się kiedyś głupie, bo nie
będę potrafiła siebie teraźniejszą zrozumieć, ponieważ będę kimś innym.

I zastanów się czy to nowe jest lepsze, czy gorsze od
> starego pod różnymi kątami, z punktu widzenia innych ludzi. Zresztą im
> więcej wiesz, tym bardziej rozważnie postępujesz itd............

Zastanowiłam się nad tym. W oczach innych ludzi staję się spokojniejsza,
lepsza, nawet ta moja wredna starucha mnie lepiej traktuje (no może nie
teraz, bo dostała okres i całymi dniami drze ryja przeklinając).

> W każdym razie NIE MARTW SIĘ. Co ma być to będzie.

Postaram się nie martwić. Zaraz wyciągnę kartkę i pamiętając trochę jaka
byłam parę lat temu opiszę swoje tamtejsze uczucia, opiszę też jaka jestem
teraz aby w przyszłości nie zapomieć o tym i aby zrozumieć moje dzieci,
które mogą wkońcu mieć charakter zbliżony do mojego.
Ania