Re: Przemoc w szkołach (czesc II)

From: l...@w...pl (Librix)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc w szkołach (czesc II)
Date: Thu, 26 Oct 2006 10:25:36 +0000 (UTC)

Quasi w news:ehpvd4$g2n$1@inews.gazeta.pl :

> "Robi"? LOL! :D

> Ta skrajnie niekompetentna i nawiedzona wesz udaje, ze robi wymyslajac
> populistyczne pseudo-rozwiazania majace na celu epatowanie (w celach
> politycznych rzecz jasna) prymitywny i naiwny moherowy motloch. Typowa
> demagogiczna "kielbasa wyborcza": zamordyzm w szkolach (mundurki, oddzielne
> szkoly z wojskowym rygorem dla "trudnej mlodziezy"), nauczanie o
> "kontrowersjach" wokol ewolucji, usuniecie "gejo-lewackiej propagandy" ze
> szkol, puste haslo "wzrostu prestizu zawodu nauczyciela" i "wychowania
> [...]

Nie robi ? Akurat kiedyś wypisałem 12 postanowien Giertycha :

1. Powolanie Narodowego Instytutu Wychowania.
Narodowy Instytut Wychowania bedzie czuwal nad poziomem wychowania
polskiej mlodziezy szkolnej.
2. Wyzsze place dla nauczycieli w przyszlym budzecie.
3. Program ,,Beniamin&#8220;
Internetowy program ktory ma dzieciom uniemozliwic dostep w szkolach do
stron pornograficznych.
4. Patrol linii autobusowych i tramwajowych oraz prewerencja
antynarkotykowa w szkolach.
5. Szkoly dla trodnej mlodziezy ( klasy dzielone na plec, po
resocjalizacji powrot do zwyklej szkoly) (omawiane)
6. Zespol dyscypliny i lektur - to nowa komórka.
7. Obnizenie poziomu nauczania.
Obnizenie poziomu nauczanie sprawi , ze uczniowie beda zdobywac lepsze
wyniki w szkole , gdyz z powodu obecnych problemów szkole , zwiazanych z
huliganstwem utrzymanie tego poziomu nauczania jest niemozliwe.Lepsze
oceny beda motywowac uczniow do nauki. Przeciwnicy tego pomysłu mówia że
jest on nieskuteczny
8. Sprawdzanie czy uczniowie dyslekcyjni nie oszukuja . Uprawnienie do
dania uczniowi statusu dyslekcyjnego beda mieli tylko poradnie publiczne
9. Monitoring, nadanie nauczycielom statusu funkcjonariuszy publicznych
oraz zasadę, że ocena z zachowania będzie wpływać na promocję ucznia do
następnej klasy; powstanie nowych szkół
10. Narodowe centrum Badan i rozwoju ,35 mln zl rocznie. (propozycja).
Wszystkie inne partie oprocz LPR uwazaja ze jest to przesada i skandal
wydawac tyle pieniedzy na nowa komorke , nowych urzednikow. Stanowczo za
drogie i niepotrzebne.
11. Mundurki szkolne (propozycja)
12. Nota o wagarach na swiadectwie (propozycja)

Nie dopisałem wtedy jeszcze uświadamianie Rady Rodziców. Więc kto tu jest
naiwny ? Przeciwnicy czy mohery ?

Pozdrawiam
Librix

--