Re: Przemoc w szkole raz jeszcze - długie

From: "aw" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc w szkole raz jeszcze - długie
Date: Sat, 4 Nov 2006 11:54:20 +0100

Dobrze
Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
news:1162460451.452834.67080@e3g2000cwe.googlegroups
.com...

Morderca uczuć wrote:

(...)
> [...]
> żeby porozmawiała raczej z jego adwokatem niż z dzieckiem."
>
> "Ojciec Mateusza nie ukrywał złości. - Wy robicie to samo co policja
> - rzucił w stronę kamer. - Morderców z dzieci robicie! A mój syn
> tylko tę dziewczynę podszyczypywał. Takie rzeczy są u dzieciaków
> normalne. Czy za naszych czasów tego nie było?
> - Ona podobno już wcześniej planowała samobójstwo - dopowiedział
> ojciec Dawida.
> - Od pilnowania porządku w klasie jest nauczyciel. A dziennikarze nie
> są od tego, żeby decydować kto winny, a kto nie - orzekli ojcowie

To jest podstawowa przyczyna.
Homosovieticusowato pojmujący robienie kariery prymitywy wychowują
swoje pociechy na bycie największymi skurwysynami w populacji, bo
wtedy ma być im najlepiej.
Dodać do tego krępowanie możliwości dyscyplinowania takich
prymitywów przez nauczycieli, w którym celują wrażliwi społecznie
lewacy, to efekty są takie, a nie inne.
Implementacja lewakich pryncypiów, wedle których większą atencją
darzy się przestępcę, niż ofiarę daje takie, a nie inne efekty.

> [...]
> Kiedy tramwaj zabiera uczennicę z kolczykiem i jej kolegów, zza
> zamkniętych drzwi cała trójka pokazuje nam na pożegnanie faki.
> Drugą ręką dziewczyna znacząco klepie się po biodrze.
> - To jest zgraja dzikich - mówi ekspedientka z kiosku ruchu
> sąsiadującego z "dwójką". - Przybiegają tu po gumę, po
> papierosy... Ledwo co mu głowa sterczy w okienku i już chce palić.
> Gonię ich. Wyzywają mnie. Mają usta pełne śmieci."
>
> Quasi, serio uważasz, że zawsze tak było? Skurwysyństwo było też
> za moich czasów w szkole, ale tak permanentego chamstwa i poczucia

Bingo - łobuzeria, penersto, margines były zawsze, ale były one
właśnie TĘPIONYM marginesem, a obecnie zdają się stawać coraz
bardziej normą. Obecnie zaś są one de facto akceptowane, z uwagi na
lewacką propagandę tolerancji, która co prawda oficjalnie będzie
się oburzać na tego typu przypadki, ale de facto jest dla nich
pożywką, bo środki zaradcze wobec nich ogranicza do jakichś
eunuchowatych marszy milczenia, zaś na wszelkie próby zaprowadzenia
konkretnego porządku z takim bezprawiem pluje jako na faszyzację,
nietolerancję etc.
Lewacy oczywiście oburzą się i zbesztają hasającego na swobodzie
wściekłego psa, gdy ten kogoś ugryzie, ale wszelkie próby
zapędzenia psa do klatki, czy nałożenia mu kagańca piętnują jako
niedopuszczalne ograniczenie wolności pieska, faszyzm, nietolerancję,
niedopuszczalne wykluczenie ze społeczeństwa etc. To oni są więc
przyczyną tego, iż wściekły pies może gryźć, bo to dzięki nim
wściekły pies hasa sobie na wolności w najlepsze, zaś wszelkie
próby uniemożliwienia atakowania przez wściekłego psa kolejnych
ofiar - sabotują.

Pozdrawiam
NeG

--
Nauka jest ŚRODKIEM, a nie CELEM. Celem jest PRAWDA.
(własne - http://tinyurl.com/udxd8)