Przemysł pogardy

11. Data: 2017-10-21 06:06:48

Temat: Re: Przemysł pogardy
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 października 2017 15:29:48 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
-w-slipach-na-krzyzu-Obrazy-z-politykami-PiS-wywolal
y-burze.html

> A kto pierwszy mówił "wykształciuchy", "lemingi", "bure suki"?

wyksztalciuchy i bure suki, to nawet nie przystoi.
lemingi, czy zwkli zlodzije, a przy tym sprzedawczyki, to i owszem;
takie ich chowanie i wychowanie, Jakubie.
pewnie, ze nie wszystkich, ale jak ma tak 3/4 to ta reszta moze
tylko sie przystosowac lub oczy zamykac, jesli na to pozwola.

> POgarda dla pogardy, nie tylko prez POpaprańców.

o to chodzi Jakubie, ze calkiem nimi, np. ja, nie pogardzam.
wiem tylko, co zacz ludzie i ile tej naszej polsce krwi i wolnosci
odebrali. pis, czy tak, czy siak, na ich tle swieci jak sloneczko:)

> Jedni godni drugich, PO i PiS to wszystko jedne solidaruchy spod styropianu.
> Tacy np. bracia Kurscy z jednej matki się ulęgli.
> Te gównoburze o "sztukę" i o Tupolew to tematy zastępcze.

jeden tak, drugi nie.

> Prawdziwy jest taki - jaki był cel Solidarności?
> Jaka była w tym prawdziwa rola Brzezińskiego, JP2, Hodysza i Bolka?

Jakubie, mniejsza z tym, jakie tam byly ich cele i czy dobrze celowali.
wazne, ze predzej czy pozniej ludzie sie kapna, ze cos nie tak na sali
i beda z korporacjami bardziej niz rowni z rownemi konkurowali.

całkowicie na ich zasadach ludzie mogą odebrać im wszystko,
pomijając chlubne wśród nich wyjątki, co ludziom zabrali.

i jest to naprawdę bardzo, ale to bardzo proste.
wbrew śmiechom na sali:)

choć z drugiej strony może jestem tylko posłem
i nie z posłania wyrosłem:)

pozdrawiam Cie Jakubie,
jacek

12. Data: 2017-10-21 06:58:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 06:06:50 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
>
> i jest to naprawdę bardzo, ale to bardzo proste.
> wbrew śmiechom na sali:)
>
> choć z drugiej strony może jestem tylko posłem

Problemem jest, że władza ingeruje tam, gdzie nie ma takiego prawa.
Władza jest po to, żeby obywatela kieszonkowiec albo rozbójnik nie obrabował
na ulicy, gwałciciel nie zmolestował, a zamachowiec nie zabił.
Nie jest po to, żeby zaglądać prywatnym osobom do biblioteki, kuchni czy łóżka.
Nie jest po to, żeby wyznaczać odgórnie standardy, jaką informację można
sprzedawać, a jakiej nie należy. Od tego jest opinia publiczna.
Obecna władza zaprzepaściła wiele swobód kulturowych, które na Zachodzie
pojawiły się wraz z "Beat generation". Zamiast pluralistycznego luzu, który
przynajmniej POpaprańcy dopuszczali, pojawił się przerażający śmiertelny
zaduch monokulturowy. Pora wreszcie z tym skończyć - w miejsce marazmu
kulturowego jaki zaczął kwitnąć przy końcówce poprzedniej władzy
i neomaccartyzmu obecnej stworzyć własnych polskich beatników - Pokolenie
Zbitych, którzy przeciwstawiliby się generacji bijących sebków i karyn
ze stadionów.

13. Data: 2017-10-21 12:12:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2017 o 06:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
> pojawiły się wraz z "Beat generation". Zamiast pluralistycznego luzu, który
> przynajmniej POpaprańcy dopuszczali, pojawił się przerażający śmiertelny

A Tobie wciąż za mało luzu. Wybierz się na Woodstock.

14. Data: 2017-10-21 12:34:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 12:12:49 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A Tobie wciąż za mało luzu. Wybierz się na Woodstock.

Nie interesuje mnie jakaś parodia uprawiana raz do roku tylko większe swobody
w życiu codziennym. Tymczasem młodzieży serwuje się jakiś obłąkańczy kult
munduru i musztrę paradną.

---+
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
---+

? ? ? B A N D A S K W E R Ó W ! ! !

15. Data: 2017-10-21 13:38:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2017 o 12:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie interesuje mnie jakaś parodia uprawiana raz do roku tylko większe swobody
> w życiu codziennym. Tymczasem młodzieży serwuje się jakiś obłąkańczy kult
> munduru i musztrę paradną.

Zbytni luz to nawet w seksie przeszkadza...

16. Data: 2017-10-21 14:05:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 13:38:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Zbytni luz to nawet w seksie przeszkadza...

Odpowiadasz dokładnie jak kandydatka na posłankę P. Beata Kępa, kiedy pewnego
dnia w 2015 r. zamieniłem z nią parę uwag podczas wernisażu w Galerii.
Czy wszyscy jesteście tak zaprogramowani? Przecież nikt wam nie przeszkadzał
żyć własnym życiem i robić swoje, zanim doszliście do koryta. Nie jestem
takim jak wy niczego winien.

17. Data: 2017-10-21 14:28:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2017 o 14:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> żyć własnym życiem i robić swoje, zanim doszliście do koryta. Nie jestem

Nie widzisz że jesteś wykorzystywany przez marksizm do walki z cywilizacją?

18. Data: 2017-10-21 14:40:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 14:28:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie widzisz że jesteś wykorzystywany przez marksizm do walki z cywilizacją?

A ty nie jesteś wykorzystywany, tylko przez inny nurt marksizmu?
Najgłośniej "Łapaj złodzieja" krzyczy sam złodziej.
W każdym razie nie jesteś wewnątrzsterowny, to na pewno.

Marksizm mnie tyle obchodzi co zeszłoroczny śnieg. Mam inne koniki: zen,
jungizm, filozofia transpersonalna, alchemia... więcej mógłbym wymieniać.

Mniej różańca i "prawilnego rapu" kolego, więcej piwka i rock-and-rolla!
Mamy podobno prosperity, więc stać nas!

19. Data: 2017-10-21 14:57:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2017 o 14:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
>
> Mniej różańca i "prawilnego rapu" kolego, więcej piwka i rock-and-rolla!

Rapu nie lubię, a Różaniec może powinienem odmawiać jak prawie nie odmawiam.

Jaki inny nurt marksizmu?

20. Data: 2017-10-21 16:03:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 14:57:45 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Rapu nie lubię, a Różaniec może powinienem odmawiać jak prawie nie odmawiam.
>
> Jaki inny nurt marksizmu?

Któraś z mutacji narodowego bolszewizmu.
Kilka lat temu widziałem nawet niezłą szansę w tym ruchu, ale jak się okazało,
wyrosła w Polsce jego wersja, która odrzuciła wolność Wielkiego Stepu na rzecz
romanizmu i tragedii "ogradzania". Tego się po prostu nie da przełknąć - czysty
breżniewizm.

To ja już wolę iść w cosplay i podkasany faszyzm japoński.

Cudze chwalicie...
,,Wyklęty".
Islam w masonerii, masoneria w islamie. dr Krajski
Gasper Nkhata bay
Czy zmiana czasu jest dobra?