Przemysł pogardy

1. Data: 2017-10-19 12:56:27

Temat: Przemysł pogardy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Rosiak zostaje zamordowany tylko za przynależność do PiS. W
rocznicę śmierci Popiełuszki.
Przykładem może być również klątwa czy "sztuka":
https://www.wprost.pl/sztuka-foto/10053934/Kaczynski
-w-slipach-na-krzyzu-Obrazy-z-politykami-PiS-wywolal
y-burze.html

2. Data: 2017-10-19 15:29:46

Temat: Re: Przemysł pogardy
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 października 2017 12:56:28 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> https://www.wprost.pl/sztuka-foto/10053934/Kaczynski
-w-slipach-na-krzyzu-Obrazy-z-politykami-PiS-wywolal

A kto pierwszy mówił "wykształciuchy", "lemingi", "bure suki"?
POgarda dla pogardy, nie tylko prez POpaprańców.
Jedni godni drugich, PO i PiS to wszystko jedne solidaruchy spod styropianu.
Tacy np. bracia Kurscy z jednej matki się ulęgli.
Te gównoburze o "sztukę" i o Tupolew to tematy zastępcze.

Prawdziwy jest taki - jaki był cel Solidarności?
Jaka była w tym prawdziwa rola Brzezińskiego, JP2, Hodysza i Bolka?

3. Data: 2017-10-20 02:44:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> Prawdziwy jest taki - jaki był cel Solidarności?
> Jaka była w tym prawdziwa rola Brzezińskiego, JP2, Hodysza i Bolka?

Jakby to miało jakiekolwiek znaczenie... Prawdziwy temat jest jeden,
odwieczny, wciąż ten sam - znowu rozerwać Polskę na strzępy. Wciąż jedni
jej bronią, a drudzy rwą. Zawsze ktoś - nieważne, kto konkretnie. Liczy się
WYPADKOWA tych sił.

--
XL

4. Data: 2017-10-20 05:28:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 października 2017 02:44:42 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> jej bronią, a drudzy rwą. Zawsze ktoś - nieważne, kto konkretnie. Liczy się

Tylko co masz na myśli rozerwać Polskę na strzępy.
Polska jaką widzę nie jest monolitem, jest pawiem narodów i papugą.
Jeżeli myślisz o tych, co chcą tej papudze wyrwać co bardziej kolorowe pióra,
inne wyprać w ACE i ufryzować ją na orła bielika, to oczywiście można
powiedzieć, że chcą rozerwać Polskę na strzępy.

5. Data: 2017-10-20 16:00:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tylko co masz na myśli rozerwać Polskę na strzępy.

Rozbiór na części. Co mi tam Twoje papugi.

PS. A od Orła Białego ręce precz.

--
XL

6. Data: 2017-10-20 16:21:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 października 2017 16:00:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Rozbiór na części. Co mi tam Twoje papugi.
>
> PS. A od Orła Białego ręce precz.

Nie mam nic przeciwko, żeby sobie Możeł w powietrzu latał jako ideał, ale
na ziemi Lechia jest, ma być i niech będzie na wieki wieków pawiem i papugą
narodów jako nimi od wieków była ;)

Projekt Jagiellonów i wczesnej RON był wielokulturowy, tolerancyjny, gościnny,
z demokracją szlachecką i chamstwem u pługa. Nie wracajmy do zamordyzmu
piastowskiego rozbicia dzielnicowego ani do czasów ciemnoty saskiej, tylko do
Złotego Wieku renesansu i humanizmu.

7. Data: 2017-10-20 16:46:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piastowskiego rozbicia dzielnicowego ani do czasów ciemnoty saskiej, tylko do

A Ty wciąż życzeniowy. Już tu pisałam Jackowi - życzeniowe myśli przed
niczym nie chronią ani niczego nie załatwią. Trza brać miecz w rękę i
pilnować co polskie.

--
XL

8. Data: 2017-10-21 00:06:01

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piastowskiego rozbicia dzielnicowego ani do czasów ciemnoty saskiej, tylko do

Nie lubi pan Sasow? W sensie politycznym dla Polski moze nie byli
dobrzy, ale dla kultury i sztuki mieli wielkie zaslugi. Nie jestem
znawca w dziedzinie, ale w ubieglym roku i przed miesiacem bylem w
Saksonii i podziwialem odnowione Drezno, palace w Pillnitz, Großsedlitz,
twierdze Königstein, zamek Weesenstein, Stolpen.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721576
87430719784
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721576
72302214221
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

9. Data: 2017-10-21 04:00:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 00:06:03 UTC+2 użytkownik silvio balconetti
napisał:

> [...]
> Saksonii i podziwialem odnowione Drezno, palace w Pillnitz, Großsedlitz,
> twierdze Königstein, zamek Weesenstein, Stolpen.

Nie lubią, bo to był okres, w którym Polacy zamiast doganiać Europę
naukowo, militarnie, przemysłowo i technicznie pogrążyli się w obżarstwie,
pijaństwie, warcholstwie, kołtuństwie, pieniactwie, bigoterii i wyzysku
chłopa pańszczyźnianego. kultura i sztuka istniała w tym okresie tyko w stolicy.
Spadek liczby drukarń, drukowanie tylko nielicznych utworów literackich
(większość butwiała w rękopisach) - to była jedna z najgorszych epok dla
polskiej literatury.

10. Data: 2017-10-21 05:32:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 października 2017 16:21:31 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> narodów jako nimi od wieków była ;)
>
> Projekt Jagiellonów i wczesnej RON był wielokulturowy, tolerancyjny, gościnny,

widac, madrzy panowie:)

> z demokracją szlachecką i chamstwem u pługa.

to niby, skoro wczoraj gnoj (obornik) pod przyszle jezyny
wlasnorecznie widlami rozrzucalem, jestem tym od pluga:)
ot, widac taki moj los i taka zasluga:)

> Nie wracajmy do zamordyzmu
> piastowskiego rozbicia dzielnicowego ani do czasów ciemnoty saskiej, tylko do
> Złotego Wieku renesansu i humanizmu.

ano pewnie, pewnie.
tylko ze dzielac Jakubie po peowsku spoleczenstwo,
to o zadnym renesansie ani humanizmie za bardzo nie moglo byc mowy.

po pisowsku oczywiscie sporo lepiej, ale nie na tyle, zeby o oswieceniu
czy renesansie mozna bylo mowic.

pozdrawiam,
jacek

Cudze chwalicie...
,,Wyklęty".
Islam w masonerii, masoneria w islamie. dr Krajski
Gasper Nkhata bay
Czy zmiana czasu jest dobra?