Re: Przemysł pogardy

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 20 Oct 2017 07:21:30 -0700 (PDT)
Subject: Re: Przemysł pogardy
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 20 października 2017 16:00:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Rozbiór na części. Co mi tam Twoje papugi.
>
> PS. A od Orła Białego ręce precz.

Nie mam nic przeciwko, żeby sobie Możeł w powietrzu latał jako ideał, ale
na ziemi Lechia jest, ma być i niech będzie na wieki wieków pawiem i papugą
narodów jako nimi od wieków była ;)

Projekt Jagiellonów i wczesnej RON był wielokulturowy, tolerancyjny, gościnny,
z demokracją szlachecką i chamstwem u pługa. Nie wracajmy do zamordyzmu
piastowskiego rozbicia dzielnicowego ani do czasów ciemnoty saskiej, tylko do
Złotego Wieku renesansu i humanizmu.