Re: Przemysł pogardy

Data: 2017-10-21 06:06:48
Temat: Re: Przemysł pogardy
Od: j...@o...pl

W dniu czwartek, 19 października 2017 15:29:48 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
-w-slipach-na-krzyzu-Obrazy-z-politykami-PiS-wywolal
y-burze.html

> A kto pierwszy mówił "wykształciuchy", "lemingi", "bure suki"?

wyksztalciuchy i bure suki, to nawet nie przystoi.
lemingi, czy zwkli zlodzije, a przy tym sprzedawczyki, to i owszem;
takie ich chowanie i wychowanie, Jakubie.
pewnie, ze nie wszystkich, ale jak ma tak 3/4 to ta reszta moze
tylko sie przystosowac lub oczy zamykac, jesli na to pozwola.

> POgarda dla pogardy, nie tylko prez POpaprańców.

o to chodzi Jakubie, ze calkiem nimi, np. ja, nie pogardzam.
wiem tylko, co zacz ludzie i ile tej naszej polsce krwi i wolnosci
odebrali. pis, czy tak, czy siak, na ich tle swieci jak sloneczko:)

> Jedni godni drugich, PO i PiS to wszystko jedne solidaruchy spod styropianu.
> Tacy np. bracia Kurscy z jednej matki się ulęgli.
> Te gównoburze o "sztukę" i o Tupolew to tematy zastępcze.

jeden tak, drugi nie.

> Prawdziwy jest taki - jaki był cel Solidarności?
> Jaka była w tym prawdziwa rola Brzezińskiego, JP2, Hodysza i Bolka?

Jakubie, mniejsza z tym, jakie tam byly ich cele i czy dobrze celowali.
wazne, ze predzej czy pozniej ludzie sie kapna, ze cos nie tak na sali
i beda z korporacjami bardziej niz rowni z rownemi konkurowali.

całkowicie na ich zasadach ludzie mogą odebrać im wszystko,
pomijając chlubne wśród nich wyjątki, co ludziom zabrali.

i jest to naprawdę bardzo, ale to bardzo proste.
wbrew śmiechom na sali:)

choć z drugiej strony może jestem tylko posłem
i nie z posłania wyrosłem:)

pozdrawiam Cie Jakubie,
jacek