Przemysł pogardy

61. Data: 2017-10-24 01:24:38

Temat: Re: Przemysł pogardy
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 13:38:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Zbytni luz to nawet w seksie przeszkadza...

:))))
no to tak Pinokio - chyba ze bardzo sie kogos kocha:)

pieknie powiedziane, ze nawet w sekcie - bo stad przeciez trzykropek.
ale najpiekniej to, co bez trzykropka zauwazyles.
i dlatego nalezy slowa kochac, tak jak literki, ze w ogole istnieja.
calkiem tak, jak ten nie przez wszystkich przeciez chciany, czy odczytany, Bog.

pozdrawiam serdecznie,
jacek

62. Data: 2017-10-24 01:46:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:
> [...]
-w-slipach-na-krzyzu-Obrazy-z-politykami-PiS-wywolal
y-burze.html

> Problemem jest, że władza ingeruje tam, gdzie nie ma takiego prawa.
> Władza jest po to, żeby obywatela kieszonkowiec albo rozbójnik nie obrabował
> na ulicy, gwałciciel nie zmolestował, a zamachowiec nie zabił.
> Nie jest po to, żeby zaglądać prywatnym osobom do biblioteki, kuchni czy łóżka.

nie jest; zwlaszcza do lozka - tam nawet Bog daje wolnosc.

> Nie jest po to, żeby wyznaczać odgórnie standardy, jaką informację można
> sprzedawać, a jakiej nie należy. Od tego jest opinia publiczna.

tak, jakubie. tylko zalezy, czy przez uczciwych ludzi
czy przez skurwysynow jest informowana.

> Obecna władza zaprzepaściła wiele swobód kulturowych, które na Zachodzie
> pojawiły się wraz z "Beat generation". Zamiast pluralistycznego luzu, który
> przynajmniej POpaprańcy dopuszczali, pojawił się przerażający śmiertelny
> zaduch monokulturowy. Pora wreszcie z tym skończyć - w miejsce marazmu
> kulturowego jaki zaczął kwitnąć przy końcówce poprzedniej władzy
> i neomaccartyzmu obecnej stworzyć własnych polskich beatników - Pokolenie
> Zbitych, którzy przeciwstawiliby się generacji bijących sebków i karyn
> ze stadionów.

pewnie, ze zaduch, jesli spiewa sie tylko o sobie, a BOGA ma sie w pupie.
no tak, nie kazdy Boga lubi. - to moze chocby lubic Anioly - nie? - to moze
jakies inne byty niesmiertelne? - tez nie? - to moze chocby diably i wszystkich
ludzi? - tez nie? - to moze chocby istoty Dobrej Woli. da sie?

Jakubie, spodziewam sie, ze nie jest to po twojej mysli, ale np. mnie juz
zadne, jako takie, architektoniczne powiedzmy, zdobycze ludzkosci nie obchodza.
kulturowe tez jakby niemrawe. jedyne, co mnie ciekawi, to swiat duchowy
i idee, a z rzeczy widzialnych kosmos i przyroda. slowem to, co niesmiertelne.

pozdrawiam,
jacek

Cudze chwalicie...
,,Wyklęty".
Islam w masonerii, masoneria w islamie. dr Krajski
Gasper Nkhata bay
Czy zmiana czasu jest dobra?