Przemyslenia przedogrodnika

41. Data: 2002-06-10 11:11:44

Temat: Re: Przemyslenia przedogrodnika
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

.

>:)
>
>nie jest az tak daleko - jakbys byla przypadkiem to serdecznie zapraszam,
>zwlaszcza ze jestem na etapie projektowania oczyszczalni nowego typu -
>bioracej pod uwage wysoki poziom wody gruntowej - chyba w tym roku uda sie
>ja ruszyc...

Moze sie okazac, ze jednak bede we Wrocku, zobaczymy. Odezwe sie w tej
sprawie na priva w razie co.

>kolo Kampinosu ???

Tak. Z pania w gminie juz gadalam, sa za, refundacji nie ma bo gmina biedna.

Pozdrowki,
Anka

>pozdr. Rafal
>

>---
> Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
> http://www.promocja.kki.pl/radio.html
>---

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---

42. Data: 2002-06-10 13:02:16

Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze sie okazac, ze jednak bede we Wrocku, zobaczymy. Odezwe sie w tej
> sprawie na priva w razie co.

ok

> Tak. Z pania w gminie juz gadalam, sa za, refundacji nie ma bo gmina
biedna.

no szkoda ale sprobowac nie zaszkodzi :)

> Pozdrowki,
> Anka

pozdrawiam Rafal

43. Data: 2002-06-10 14:06:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Z pania w gminie juz gadalam, sa za, refundacji nie ma bo gmina
biedna.

Nie daj sie zbyc, sa na to srodki pomocowe z UE.
Moze ci twoi urzednicy nawet o tym nie wiedza.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

44. Data: 2002-06-10 15:20:06

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 13:03 02-06-10 +0200, you wrote:
>Smierdzi i
>ceramike :)
> >
>A pluca?

Inhalacji chlorem nie uskuteczniam ;) a stosuje tak malo srodkow
zawierajacych chlor, ze nie ma obawy, ze sie za duzo nawdycham..

Anka

---

45. Data: 2002-06-10 19:00:05

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 16:06 02-06-10 +0200, you wrote:
>biedna.
>
>Nie daj sie zbyc, sa na to srodki pomocowe z UE.
>Moze ci twoi urzednicy nawet o tym nie wiedza.

Mozliwe, ale wobec tego gdzie moge sie o tym dowiedziec?

Anka

---

46. Data: 2002-06-11 06:39:45

Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozliwe, ale wobec tego gdzie moge sie o tym dowiedziec?

a poza tym mozesz popytac np. w Banku Ochrony Srodowiska - moga miec
naprawde tanie kredyty na ekologiczne oczyszczalnie...

pozdr. Rafal

47. Data: 2002-06-11 07:43:19

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Inhalacji chlorem nie uskuteczniam ;) a stosuje tak malo srodkow
> zawierajacych chlor, ze nie ma obawy, ze sie za duzo nawdycham..

A czujesz go gdy myjesz?

Jezeli tak to... niestety to chemia i to bardzo wredna (z ros.).

Pozdrawiam
Qwax

48. Data: 2002-06-11 11:20:12

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mites3" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a poza tym mozesz popytac np. w Banku Ochrony Srodowiska - moga miec
> naprawde tanie kredyty na ekologiczne oczyszczalnie...

Są takie kredyty, oprocentowanie 1-2 proc. Ja tak kupiłam piec gazowy. Na
stronie banku znajdziesz informacje.

Edyta

49. Data: 2002-06-11 11:56:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak to bywa gdzie indziej?:

"Rada Gminy postanowiła też zachęcić mieszkańców wsi do budowy lokalnych
(małych) oczyszczalni ścieków na indywidualnych posesjach. Inwestycje
takie rada dofinansuje z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska.
Gospodarz, który zechce wystąpić o dofinansowanie budowy swojej
oczyszczalni, do wniosku powinien dołączyć kilka dokumentów: kopię
pozwolenia na budowę, protokół stwierdzający oddanie oczyszczalni do
użytku, rachunki dokumentujące poniesione koszty oraz poświadczenie z
ochrony środowiska o sprawności oczyszczalni zgodnej z pozwoleniem
wodno-prawnym. Gmina sfinansuje wówczas 20 proc. kosztów poniesionych na
budowę lokalnej oczyszczalni, lecz nie więcej niż 2 tys. zł dla jednego
obiektu. Nakłady na oczyszczalnię obsługującą dwa gospodarstwa mogą
wynieść 30 proc. kosztów.
Wnioski kwalifikuje komisja powołana przez Zarząd Miasta i Gminy Bardo."

Zapytaj tutaj:
http://www.fww.org.pl/polski/finans.htm#kan
http://www.imuz.edu.pl/struktura/sw.htm
http://www.minrol.gov.pl/bprasowe/BIM7-801/rw.htm
http://www.nfosigw.gov.pl/info/informator/index.htm

> a poza tym mozesz popytac np. w Banku Ochrony Srodowiska - moga miec
> naprawde tanie kredyty na ekologiczne oczyszczalnie...

Z klawiatury mi to zdjąłeś:
Budowa małych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków
Przedmiot kredytowania
Zakup i instalacja małych - w tym przydomowych - oczyszczalni ścieków, o
przepustowości do 1.000 m3/d.
Warunki kredytowania
maksymalna kwota kredytu - 750 tys. zł, lecz nie więcej niż 50% kosztu
inwestycyjnego przedsięwzięcia
maksymalny okres realizacji zadania - 18 miesięcy od daty postawienia
przez bank kredytu do dyspozycji kredytobiorcy
oprocentowanie kredytu - 0,4 stopy redyskonta weksli (akt. ~11% przyp. JN)
okres karencji - do momentu zakończenia zadania
okres kredytowania - do 5 lat
http://www.bosbank.pl/k_k_doradztwo.htm

i tutaj:
http://www.bise.pl/polski/oferta/k_instytucjonalni.h
tml
Jest to kredyt ze środków Fundacji Wspomagania Wsi, przeznaczony na
inwestycje związane z budową przydomowych oczyszczalni ścieków oraz
kanalizacji i oczyszczalni zbiorczych.
Kredytobiorcą może być gmina, przedsiębiorca oraz jednostka posiadająca
osobowość prawną realizująca inwestycje w zakresie budowy oczyszczalni
ścieków i kanalizacji.
Okres kredytowania:
Okres kredytowania wynosi do 5 lat, w tym możliwy okres karencji w spłacie
kapitału - do 2 lat.
Waluta kredytu:
Kredyt udzielany jest w złotych.
Inne warunki:
Kredyt udzielany jest po uzyskaniu pozytywnej opinii Fundacji Wspomagania
Wsi.
Kwota kredytu obejmuje:
do 60% nakładów inwestycyjnych ponoszonych przy budowie przydomowych
oczyszczalni ścieków,
do 25% nakładów inwestycyjnych ponoszonych przy budowie oczyszczalni
ścieków i kanalizacji zbiorczych.

50. Data: 2002-06-12 18:18:21

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 08:39 02-06-11 +0200, you wrote:

>Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
.

>a poza tym mozesz popytac np. w Banku Ochrony Srodowiska - moga miec
>naprawde tanie kredyty na ekologiczne oczyszczalnie...

Wiesz, kredyt to ja musze wziac na dom, a wiecej nie chce brac. Kasy mi na
oczyszczalnie starczy, ale.. Ostatnio bylam znow w gminie i Pani w
architekturze powiedziala mi, ze TA DAM Dyrekcja Kampinoskiego Parku
Narodowego z reguly nie zgadza sie na oczyszczalnie. Szambo i owszem,
oczyszczalnia-nie. Do tej pory nikt nie dostal zgody :( Zamierzam gnebic
KPN, ciekawi mnie argumentacja- dlaczego nie.

Anka

---

Rodzynki
fotografowanie jabłonki