Przepis na spaghetti

1. Data: 2003-10-11 11:06:37

Temat: Przepis na spaghetti
Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Dzisiaj wieczorkiem przychodzą do mnie znajomi - koleżanka z mężem. I
chciałabym przygotować jakieś dobre danie. Pomyślalam sobie o spaghetti. Ale
wolałabym zrobić jakiś dobry sosik niż dodać ten, który jest w słoiczku.
Proszę o jakieś przepisy na spaghetti z przepysznym sosikiem.

Pozdrawiam - Ania :)

1. Data: 2003-10-11 11:55:17

Temat: Re: Przepis na spaghetti
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anulka napisał:

> [...]
> wolałabym zrobić jakiś dobry sosik niż dodać ten, który jest w słoiczku.
> Proszę o jakieś przepisy na spaghetti z przepysznym sosikiem.

Dziś mam Dzień Dobroci Dla Leniów: :)
http://groups.google.pl/groups?q=spagetti*sos&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google
--
pa, Basia Bjk

1. Data: 2003-10-12 13:54:18

Od: "piotr_toczol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

Ale

> [...]
Witam
Bylem ostatnio w Berlinie i jadlem takie spaghetti - bardzo proste, ale
jakie smaczne.....
bierze sie oliwe z oliwek, ale naprawde b. dobra
parmezan, ale prawdziwy
czerwona cebula
kapary
smazymy cebule, i kapary
gotujemy kluchy
pozniej wrzucamy cebule z kaparami posypujemy swiezym parmezanem i swiezo
mielony pieprz
smakuje suuuuper:)
P.S
ogladalem tez w Niemczech program o gotowaniu prowadzacy Herrn chyba
Biohlek mowil, ze nie trawi dwoch rzeczy: herbaty w torebkach i mielonego
pieprzu w torebkach.
Pozdrawiam
P.

Ciasto z cukinią i jagodami
Ciasto ze śliwkami z dodatkiem ziemniaków
Powitanie-po przerwie
Budyń (pyszne, stare...)
kamionka- dlaczego pleśnieje