Re: Przepisanie recepty w aptece..

Data: 2003-09-18 21:28:30
Temat: Re: Przepisanie recepty w aptece..
Od: "Grażyna" <l...@o...poczta.pl>

Pewnie masz rację, ale ja jako pacjentka zadowolona jestem że pani w aptece
jest tak dobra i sprzeda mi raz w miesiącu hormony HTZ (100% platne), które
zapisał mi ginekolog. Pierwszy raz poszłam do apteki z receptą, a teraz
nie muszę juz co miesiąc zapisywać się w kolejkę do lekarza, robic sztuczny
tłok po to tylko aby mieć wypisaną receptę.Miałam czasami serdecznie dość
tego czekania w kolejce wśród ludzi naprawdę chorych, którzy potrzebowali
pomocy
lekarskiej. A na wizyte kontrolną do ginekologa i tak pójdę za pół roku albo
i wcześniej jeśli zaistnieje taka potrzeba.i znowu będę miała aktualną
receptę. A to już jest moim zdaniem bardzo duża różnica stać w kolejce do
lekarza 2 razy do roku, niż 12 razy, czyż nie mam racji??? Postaw sie w
sytuacji pacjenta zwłaszcza w okresie jesienno zimowym, kiedy wiadomo co
dzieje się w przychodniach, e szkoda gadać!!!

Pozdrawiam
Grazyna