Przepisy.

1. Data: 2007-03-25 11:59:35

Temat: Przepisy.
Od: Bernadeta Hołda <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Szukam przepisów na takie oto potrawy: Pasta szawro i konsume z owoców
morza. Nie znam poprawnej pisowni tych potraw i pewnie z tąd mam problem
ze znalezieniem czegokolwiek w googlach. Jeżeli ktoś może mi pomóc,
będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam
Bernadeta Hołda

2. Data: 2007-03-25 12:18:30

Temat: Re: Przepisy.
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bernadeta Hołda" napisał:

> konsume z owoców morza.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=consomme+z+owocó
w+morza&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

> Pasta szawro

A z tym to może Ewa N. pomoże? Aż tak biegła we francuskim nie jestem,
acz podejrzewam po jakimś linku niemieckojęzycznym, że to gatunek
sera.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2007-03-25 12:28:52

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 25 mars 2007 ŕ 14:18:30, dans <eu5pjv$lsl$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> A z tym to może Ewa N. pomoże? Aż tak biegła we francuskim nie jestem,
> acz podejrzewam po jakimś linku niemieckojęzycznym, że to gatunek
> sera.

Moze chodzi o gatunek koziego sera chavroux ?

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

4. Data: 2007-03-25 12:29:39

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 1:59 pm, Bernadeta Hołda <b...@w...pl>
wrote:
> Witam.
>
> Szukam przepisów na takie oto potrawy: Pasta szawro i konsume z owoców
> morza.

Szukaj "chavreux" i "consomme"; consomme - to rodzaj czystej zupy.
Czasem pod tą nazwą spotkasz coś zgoła odmiennego, ale powinna to być
czysta zupa... przynajmniej we Francji tak zawsze będzie.
Wystarczy wpisać w Google "consomme z" - i już masz mnóstwo
przepisów...

5. Data: 2007-03-25 12:36:06

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 2:29 pm, m...@y...com wrote:
> Szukaj "chavreux"

No tak, to raczej chodzi o "chavroux" - ten ser...

6. Data: 2007-03-25 12:36:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

Witaj Aicho!

A ja mam dzisiaj grochówkę z grochu łuszczonego na kosciach schabowych i z
boczkiem wędzonym oraz ziemniaki, kotlet schabowy i czerwona kapusta
zasmazona...
szklanka wina gronowego pół-wytrawnego.

7. Data: 2007-03-25 15:34:56

Od: Bernadeta Hołda <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czysta zupa... przynajmniej we Francji tak zawsze będzie.
> Wystarczy wpisać w Google "consomme z" - i już masz mnóstwo

Witam!
Naprawdę wielkie, wielkie dzięki!!

Bernadeta Hołda

Strudel
Jaka patelnia najlepsza?
Trochę Marley'a Wam w kuchni nie zaszkodzi...
Małże - mule - pomocy
Re: Prosba o przepis na makowiec