Strudel

1. Data: 2007-03-25 07:41:00

Temat: Strudel
Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to tak było:
zachciało mi się czegoś słodkiego, a i pogoda taka, że jak się coś do
piekarnika włoży, najlepiej, żeby z cynamonem było - bo pachnie, to i na
duszy człowiekowi jakby lżej. I miło w domu. Wszyscy tęsknym spojrzeniem
wodzą. Nie kłócą się. Czekają...

No i wyjmuję toto z pieca. Piękne jest, w rogal zawinięte, rumiane, cukrem
pudrem z wierzchu ośnieżone. Paruje smakowicie. Ślinka leci, że hej!

Kroję i...

TRAGEDIA!!!

Twarde jakieś. Z zewnątrz to aż się łamie, w środku kluchowate nieco. Kicha
wielka.

A strudel to miał być.

Pierwszy raz robiłem i szczerze mówiąc nie wiem jak taki strudel ma
właściwie wyglądać i jaką mam mieć konsystencję.

Proszę pomóżcie.

Mariusz

2. Data: 2007-03-25 07:53:12

Temat: Re: Strudel
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <m...@v...pl> wrote in message news:eu59lm$rfl$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Pierwszy raz robiłem i szczerze mówiąc nie wiem jak taki strudel ma
> właściwie wyglądać i jaką mam mieć konsystencję.

Wygląda na to, że piec zbyt gorący.

3. Data: 2007-03-25 15:33:25

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

> Pierwszy raz robiłem i szczerze mówiąc nie wiem jak taki strudel ma
> właściwie wyglądać i jaką mam mieć konsystencję.
>
> Proszę pomóżcie.
>

> Mariusz

Tu masz link do calej dyskusji, przepisu i zdjec z robienia strudla:

http://tinylink.com/?53lGg7zhjU

MB

4. Data: 2007-03-26 06:41:13

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:130d5i7fnac2k9e@corp.supernews.com...

> Tu masz link do calej dyskusji, przepisu i zdjec z robienia strudla:
>
> http://tinylink.com/?53lGg7zhjU

A tu do książki kucharskiej, w której powinieneś znaleźć zarówno ten jak i
inne desery:
http://www.allegro.pl/item178661505_wegierska_ksiazk
a_kucharska_j_angielski.html

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2007-03-26 15:34:17

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu masz link do calej dyskusji, przepisu i zdjec z robienia strudla:
> http://tinylink.com/?53lGg7zhjU
> MB

Serdecznie polecam. Robiłam go dwa albo trzy razy i zawsze się udawał. No i
jest pyszny.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

Jaka patelnia najlepsza?
Trochę Marley'a Wam w kuchni nie zaszkodzi...
Małże - mule - pomocy
Re: Prosba o przepis na makowiec
tabelka przyprawy barbary k.