Re: Przepisy

1. Data: 2000-10-28 16:29:44

Temat: Re: Przepisy
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

\"Ula\" <p...@k...net.pl> wrote:
>Witam
>Nie wiecie czy jest moze gdzies w sieci strona(y) o przepisach prawnych
>dotyczacych o przyznaniu grupy inwalidzkiej , no i wogole ulgi itd dla
>inwalidow .Czy moze nasz ukochany rzad wszystko juz nam odebral ?
>Pozdrawiam Andrzej

Cytuje:
Jeżeli kiedykolwiek, ktokolwiek z was, będzie potrzebował konkretnych ustaw,
przepisów (obowiązujących, oczekujących), orzeczeń - niech pisze do mnie na priva:
k...@p...onet.pl lub w nagłych przypadkach na: k...@h...waw.pl

Postaram się pomóc jak najszybciej.

Do tego:
www.clan.com.pl/niepelnosprawni/prawo.htm
www.pfron.org.pl/3.html

Pozdrawiam

Piotr

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

2. Data: 2000-10-29 11:32:43

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze Piotr :

> [...]
przepisów (obowiązujących, oczekujących), orzeczeń - niech pisze do mnie na priva:

Obawiam sie ze oferta Kasi jest juz nieaktualna. Nie pracuje juz w HFHR
wiec i adres (chyba) nieaktualny . Poza tym od tamtego czasu nie
pojawila sie juz na Grupie :(

pozdrawiam
A.A.

3. Data: 2000-10-30 11:52:51

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Witam !

ciach

> Obawiam sie ze oferta Kasi jest juz nieaktualna. Nie pracuje juz w HFHR
> wiec i adres (chyba) nieaktualny . Poza tym od tamtego czasu nie
> pojawila sie juz na Grupie :(

Pisalem do niej w czwartek lub w piatek i do tej pory cisza czyżby A.A.
miał rację??

--
3mka Apik
a...@c...pl