Przepisy na masę do wafla!

1. Data: 2002-09-03 20:07:33

Temat: Przepisy na masę do wafla!
Od: "Paolo" <e...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Post, który wczoraj umieściłem na grupie nie został zrozumiany przez was
tak jak ja chciałem i stał sie powodem głupiej dyskusji. Nie zawsze jezyk
jest tak giętki i powie co zamyśli głowa. Przepraszam za nieprecyzyjne
napisanie postu.
Chciałem abyście się ze mną podzielili waszymi ciekawymi przepisami na
masę do wafla.
Dziękuje z góry.

Pozdrawiam
P@weł

1. Data: 2002-09-03 20:31:33

Temat: Re: Przepisy na mas? do wafla!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>2. ubic dwa bialka, gdy sztywne, dodac 60 gr cukru, znow ubic, az
>lsniace. Dodac i wymieszac bez ubijania 20 gr cukru. Rozsmarowac mase na
>jednym waflu, przykryc drugim i wstawic do nagrzanego pieca (135°C) i
>piec/suszyc, az masa sie zezloci, okolo 1 godziny. Wylaczyc piec i
>zostawic do wystygniecia. Mozna wmieszac w mase orzechy lub migdaly.
>Kroic ostrym nozem z zabkami (zombkami).
>
>3. zrobic mus cytrynowy i rozprowadzic miedzy dwoma waflami, kroic i
>podawac niedlugo po rozsmarowaniu. tu przepis na mus (ja bym zrobila

up:pl.rec.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&
selm=3B4DDC5B.404E78DC%40west.net&rnum=1

>4. tak samo z czekoladowym musem, tu przepis Zolzy:
>
>http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&
threadm=38F655BA.250842A1%40west.net&rnum=3&prev=/gr
oups%3Fq%3Dmus%2Bczekoladowy%2Bgroup:pl.rec.kuchnia%
2Bauthor:bassett%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26se
lm%3D38F655BA.250842A1%2540west.net%26rnum%3D3

>Magdalena Bassett

same ciemne masy?...no, jedna karmelowa ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-03 20:36:42

Temat: Re: Przepisy na masę do wafla!
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisanie postu.
> Chciałem abyście się ze mną podzielili waszymi ciekawymi

Witaj :-)

Od razu widac, ze jestes tu nowy... :-) Nie zrazaj sie :-) to jest
bardzo sympatyczna i przyjazna grupa (wojny tortowe sie nie licza ;-) )
Zebys wiecej tak sie nie czul, polecam obejrzenie stronki grupowej:
http://kuchenna.host.sk/ - zrozumiesz dlaczego grupowicze dostali
glupawki po przeczytaniu pytania...

Polecam tez nasze archiwum:
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia.
tylko pamietaj, ze archiwum to czarna dziura - wpadniesz i
przepadniesz... ;-)

Jesli chodzi o mase waflane, to kilka pomyslow znajdziesz tu:
http://groups.google.com/groups?as_oq=andrut&ie=UTF-
8&oe=UTF-8&as_ugroup
=pl.rec.kuchnia&lr=&num=100&hl=pl

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-09-03 20:39:18

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-03 20:39:25

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Sep 2002 22:07:33 +0200, "Paolo" <e...@n...e.pl> wrote:

> [...]
>napisanie postu.
> Chciałem abyście się ze mną podzielili waszymi ciekawymi przepisami na

Aaaa... to co innego ...popatrz tu:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/6923.htm i dalsze...

Art(Gruby)
ale nie Kasandra...;-)))))

1. Data: 2002-09-03 22:02:29

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> same ciemne masy?...no, jedna karmelowa ;))

znow zaczynasz? oj, ale jestes podpuszczalska, zaraz dostaniemy scierka! :))))))))))

ta karmelowa to tez ciemna(wa). Mozna do niej wmieszac kakao, zeby byla ciemniejsza.

MB

1. Data: 2002-09-03 22:30:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>znow zaczynasz? oj, ale jestes podpuszczalska, zaraz dostaniemy scierka! :))))))))))
>
>ta karmelowa to tez ciemna(wa). Mozna do niej wmieszac kakao, zeby byla ciemniejsza.
>
>MB

wiesz, kochaniutka, jak ktos do siebie to wezmie personalnie to
juz jego problem....my sie cieszmy, ze my nie. ja moge byc
karmelowa masa (pol-ciemna ;))

Trys, unik przed scierka - trach!
K.T. - starannie opakowana

Musze sie pochwalic
sznycle
Pomocy - BESZAMEL
kurs kucharza w Warszawie?
Help jaka slatke zrobic majac kupe swiezych papryki i pomidorow :)