Przepisy na zdrowe jadlo!

1. Data: 2006-04-21 11:48:27

Temat: Przepisy na zdrowe jadlo!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam serdecznie na nowa strone:
http://kuchareczka.com/?/strona_glowna
Znajdziesz na niej przepisy bardzo zdrowe potrawy przekazane w
nowatorski i bardzo atrakcyjny sposób - za pomoca fotokomiksu!!

Zapraszam :)

2. Data: 2006-04-21 14:00:47

Temat: Re: Przepisy na zdrowe jadlo!
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...
Zapraszam serdecznie na nowa strone:
http://kuchareczka.com/?/strona_glowna
Znajdziesz na niej przepisy bardzo zdrowe potrawy przekazane w
nowatorski i bardzo atrakcyjny sposób - za pomoca fotokomiksu!!

===

Lee... na widok tych pan odechciewa mi sie jesc.

DJD

3. Data: 2006-04-21 15:13:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Skad on je wytrzasnal???

Pierz
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2006-04-21 15:20:28

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad on je wytrzasnal???

Na mój gust z byłej NRD :-)))

5. Data: 2006-04-21 15:26:09

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" napisał:

> Skad on je wytrzasnal???

E, no... tofu z mlekiem sojowym ujdzie w tłoku ;)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

6. Data: 2006-04-21 15:36:33

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, no... tofu z mlekiem sojowym ujdzie w tłoku ;)
>
> Pozdrawiam - Aicha

Zwłaszcza te piękne majtasy. W innym przepisie chociaż lala ma koronkowe i
tak malowniczo wydyma ustyma :-))
Prawie jak niejaka Izabela Scorupco :-)))
Prawie robi wielką różnicę

7. Data: 2006-04-21 15:53:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 17:26:09 +0200, "Aicha"
<b...@m...pl> wrote:

>E, no... tofu z mlekiem sojowym ujdzie w tłoku ;)
>
>Pozdrawiam - Aicha

ale zeby ni ebylo tworzone przez TE panie!! tylko ten maly
mankament...kto by sie tam czepial tofu z melkiem sojowym ( a
ryzowe moze byc?)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2006-04-21 16:10:31

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e2au61$bkn$1@news.onet.pl...

> Zwłaszcza te piękne majtasy. W innym przepisie chociaż lala ma koronkowe i
> tak malowniczo wydyma ustyma :-))
> Prawie jak niejaka Izabela Scorupco :-)))
> Prawie robi wielką różnicę

Misie podoba, strona.
Czekam na przepis kiszenia kapusty w beczce (deptanie, ugniatanie nogami)
Pozdr
maf

9. Data: 2006-04-21 17:33:13

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości
> Misie podoba, strona.
> Czekam na przepis kiszenia kapusty w beczce (deptanie, ugniatanie nogami)
> Pozdr
> maf
Hehe, wegetarianie atakuja. Przegladalem przepisy, nawet bigos jest z
kielbasek sojowych.
Zajrzalem w zrodlo strony (takie moje zboczenie) a tam:
"<meta name="keywords" content="kuchnia wegetariaĹ"ska, wegaĹ"ska,
wegetarianizm, weganizm, kulinaria, kulinarny, Ola, Aleksandra Dembska,
wegetarianka, weganka, wegetarianin, wegetarianie, weganin, weganie,
zwierzÄTta, vege, vegetarian, vegetarianism, vegan, ..."
Ale pomysl na strone mi sie podoba
Pozdr
maf

10. Data: 2006-04-21 18:39:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 19:33:13 +0200, "maf"
<m...@n...alpha.pl> wrote:

> [...]
>wegetarianka, weganka, wegetarianin, wegetarianie, weganin, weganie,
>zwierzÄTta, vege, vegetarian, vegetarianism, vegan, ..."

Ktory pomysl? Z panienkami czy przepisami? Bo jak z panienkami,
to ja zadama (rzondam) rownouprawnienia i mam nadzieje na
chlopakow, co beda zerkac znad sagana czarujacym okiem. Majtasy
moga sobie darowac :P znaczy nie ZUPELNIE maja sobie darowac, ale
jakies wymyslne :PPPPP

pierz, zupelnie niewymagajacy
K.T. - starannie opakowana

ryż - podstawa zdrowej kuchni
[allegro] Zapraszam serdecznie na moje aukcje
PRZEPIS na sałatkę z chińskich zupek
Re: Juz placa za rakotworczy tefon !
sklep z owocami morza w arkadii?