Przepraszam, ale NMSP :) Żarty bądą.

1. Data: 2009-04-12 17:53:07

Temat: Przepraszam, ale NMSP :) Żarty bądą.
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

:D Za GW (wiem, niedobra gazeta, zła gazeta, fuj, ale mnie to akurat
lata):

"W Polsce Giles Coren (gościnnie z "The Times") wyznaje, czemu z
dystansem patrzy na wegetarian. Całkowite odrzucenie mięsa oznacza
przyjęcie stanowiska ekstremalnego w dziedzinie, w której ekstremizm
jest akurat najmniej pożądany, pisze ten zwolennik zróżnicowanej diety.
I podaje przykład Hitlera: Był wegetarianinem, ponieważ był ekstremistą.
Nie potrafił zrobić niczego w połowie. Zaniepokojony tym, że system
bankowy weimarskich Niemiec w większości kontrolują Żydzi - co zresztą
było prawdą - mógł przecież równie dobrze wprowadzić program uczynienia
owego systemu bardziej atrakcyjnym dla gojów. Wybrał inne rozwiązanie -
zabić wszystkich europejskich Żydów. Podobnie, gdyby był bardziej
zrównoważony, Hitler mógł zareagować na zawierającą mnóstwo mięsa i
tłuszczu tradycyjną niemiecką dietę (zapewne mu nie służyła) w zgoła
inny sposób. Na przykład poprzez nakładanie większej ilości kiszonej
kapusty na talerz i ograniczanie tym samym ilości kiełbasy. Czy
spożywanie od czasu do czasu sałaty lub mniejszych ilości szynki na
śniadanie. Ale nie. Tu także nie poszedł tą drogą. Był ekstremistą. I
jako taki musiał nie jeść ŻADNEGO MIĘSA. NIGDY. PRZENIGDY.

Ideologiczna droga od orzechowych kotlecików do niemieckiego obozu
koncentracyjnego Belsen jest prosta. I krótka."

Jakoś znajomo mi to brzmi. I sprawdza się w każdym przypadku ekstremizmu
chyba, nie tylko u TW i optymalnych, zeby daleko nie szukać ;)

Serdelkowo,

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

2. Data: 2009-04-12 20:38:22

Temat: Re: Przepraszam, ale NMSP :) Żarty bądą.
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> I podaje przykład Hitlera: Był wegetarianinem

nie był.

3. Data: 2009-04-13 04:53:20

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> [...]
> jest akurat najmniej pożądany, pisze ten zwolennik zróżnicowanej diety.
> I podaje przykład Hitlera: Był wegetarianinem, ponieważ był ekstremistą.
[ciach]
> Ideologiczna droga od orzechowych kotlecików do niemieckiego obozu
> koncentracyjnego Belsen jest prosta. I krótka."

Czysty dowód na to, że jedzenie mięsa jest szkodliwe - zwłaszcza dla
mózgu smakosza: takich bredni dawno nie czytałem ;->

PS: oczywiście zgrywam się... Autor powyższego tekstu jest kretynem w
takim stopniu, że żadna dieta mu ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi.

4. Data: 2009-04-14 11:03:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Apr 2009 06:53:20 +0200, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
> PS: oczywiście zgrywam się... Autor powyższego tekstu jest kretynem w
> takim stopniu, że żadna dieta mu ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi.

Czy ja wiem?... Abstrahując od konkretnych przypadków każdy fanatyzm
rodzi patologię. Dietetyczny też. I przykładów nie trzeba daleko szukać.

Tekst był śmieszny, dlatego go tu zacytowałem, ale kiedy mu się bliżej
przyjrzeć, to w sumie aż taki głupi nie jest.

m.

5. Data: 2009-04-14 12:35:51

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> [...]
>
> Tekst był śmieszny, dlatego go tu zacytowałem, ale kiedy mu się bliżej
> przyjrzeć, to w sumie aż taki głupi nie jest.

Ale jest właśnie fanatyczny.

I obraźliwy.

6. Data: 2009-04-14 17:25:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Apr 2009 14:35:51 +0200, Andrzej Lawa wrote:

> Ale jest właśnie fanatyczny.

Ależ ja również to miałem na myśli

> I obraźliwy.

Czy ja wiem? Może dla fanatyków...

m.

7. Data: 2009-04-15 07:21:14

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:
> Ależ ja również to miałem na myśli
> Czy ja wiem? Może dla fanatyków...

ROTFL (i to z calego watku)
A tak na serio - przypominam, ze wszyscy znamy jednego fanatyka
"obrazania sie" - wiec z ta obrazliwoscia i fanatyzmem postu
inicjujacego watek bylbym ostrozny :-)

Pozdro

Maseł

8. Data: 2009-04-18 23:23:04

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek reached Godwin point in first post.
content removed .

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

9. Data: 2009-04-19 08:17:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Apr 2009 01:23:04 +0200, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
wrote:

> Prawo_Godwina

Ja? :) Ja tylko cytowałem.

m.

10. Data: 2009-04-21 22:42:34

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:
> Marek Bieniek reached Godwin point in first post.
> content removed .
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Ktoś nie rozumie, na czym to prawo polega ;->

Re: Ile jodu?
matka z dzieckiem w szpitalu
Najlepsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych! :)
co na zatwardzenie?
Antybiotyk przy zabiegu dentystycznym