Przesadzilem czarny bez :-)

1. Data: 2002-09-22 22:00:34

Temat: Przesadzilem czarny bez :-)
Od: "Jarugowie" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
domyslam sie ze to zaden wyczyn ale kierujac sie sugestiami i radami od
grupy (kilka postow wczesniej) przesadzilem trzy krzaczki (pardon -
krzaczory) czarnego bzu :-). Obrastaly stara jablonke i chcialem zeby troche
posluzyly jako zielony plotek. Mnogo polalem deszczowka.... ale listki na
drugi dzien podwiedly :-( - pewnie dlatego ze niezbyt liczylem sie z
korzeniami. Nastepny weekend nastepne krzaki i przycinanie jablonki bo
straaaasznie zapuszczona. Chyba to polubie :-)
Ciekawy jestem jak poradzil sobie ow kolega, ktory tez planowal na sobote
przesadzanie...
pozdrowka
Piotr

2. Data: 2002-09-23 00:32:27

Temat: Re: Przesadzilem czarny bez :-)
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarugowie" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> posluzyly jako zielony plotek. Mnogo polalem deszczowka.... ale listki na
> drugi dzien podwiedly :-( - pewnie dlatego ze niezbyt liczylem sie z
Z bzem nie powinno być kłopotu - rośnie jak chwast. ale jak tych gałęzi dużo
a korzeni mało to sporo przytnij.
>Nastepny weekend nastepne krzaki i przycinanie jablonki bo
> straaaasznie zapuszczona. Chyba to polubie :-)
Polub to koniecznie - radocha jakich mało w życiu.
Pozdrawiam
BoGusław

3. Data: 2002-09-23 05:56:25

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarugowie" o adresie <j...@w...pl> napisał co następuje
:
> Ciekawy jestem jak poradzil sobie ow kolega, ktory tez planowal na
> sobote przesadzanie...

Witam !

W sobotę "przesadziłem" i zamiast zająć się swoim ogródkiem walczyłem
cały dzień ze ścianami, gładziami gipsowymi i dyblami w suficie. W
niedzielę rąk nie czułem...
Powód : lało w sobotę jak z cebra, tak to jest jak się planuje 3 dni do
przodu, jak w PRL-u potrafili planowac na 5 lat w przód ? :-)

Może w tym, tygodniu iglaki przewędrują...

pzdr
Arjano

4. Data: 2002-09-23 09:42:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> przodu, jak w PRL-u potrafili planowac na 5 lat w przód ? :-)
>
> Może w tym, tygodniu iglaki przewędrują...

Nie denerwuj mnie! Ten IMGiW "planował" na sobotę i niedzielę deszcze - a ja
niebacznie uwierzyłam. A pogoda była w sam raz do przesadzania:-((
Tak to jest jak się wierzy "fachowcom" meteorologom. Z fusów chyba wróżą.
Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-09-23 11:00:23

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" o adresie <b...@p...gliwice.pl> napisał
co następuje :

> [...]
> - a ja niebacznie uwierzyłam. A pogoda była w sam raz do
> przesadzania:-(( Tak to jest jak się wierzy "fachowcom" meteorologom.

W Rzeszowie musieli mieć dobrą kawę, po padało w sobotę tak, że aż żaby
się otrząsały... W niedzielę trochę się tam na górze wyczerpało i tylko
siąpiło z przerwami. No, ale w niedzielę przesadzać, to chyba przesada.
Choć wilgotność powietrza na przesadzanie była zapewne właściwa...

pzdr
Arjano

Prasa kłamie i IMIGW kłamie ? :-) To już było ...

6. Data: 2002-09-23 11:17:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niebacznie uwierzyłam. A pogoda była w sam raz do przesadzania:-((
> Tak to jest jak się wierzy "fachowcom" meteorologom. Z fusów chyba wróżą.

nie z fusow z wplywu ksiezyca na marchewke
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. dzis u mnie wreszcie lejeeeeeeeee
w tygodniu powinna mi wzejsc trawa
a z radosci
ze na tej czesci ogrodu mi sie zazielenilo
to moze ja jeszcze przykosze
:)))))))))))))))))

7. Data: 2002-09-23 13:58:13

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Arjano" <a...@w...pl> wrote in message news:amms6c$211$1@news2.tpi.pl...

> Prasa kłamie i IMIGW kłamie ? :-) To już było ...

Z prasa bywalo roznie:
"Prasa ci nigdy nie sklamie
Ale nieprawde ci powie.
Prasa opatrzy komentarzem
Wszystko, co TASS jej podpowie"

A IMiGW po prostu nie moze wlasciwie zawsze przepowiedziec pogody,
bo trzeba by przewidziec na podstawie bardzo niedokladnie znanego
warunku poczatkowego ewolucje nieslychanie chaotycznego ukladu.
I chocby przyszlo tysiac atletow, i kazdy zjadlby tysiac kotletow, i chocby
nie wiem jak sie wytezal, i chocby nie wiem jakich komputerow uzywali,
to nie przewidza.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-09-23 15:15:45

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem jak sie wytezal, i chocby nie wiem jakich komputerow uzywali,

Zaraz. ALe to chyba dobrze. Masz robote do konca zycia.

Pozdr.
D.P.

9. Data: 2002-09-23 15:47:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> [...]
> bo trzeba by przewidziec na podstawie bardzo niedokladnie znanego
> warunku poczatkowego ewolucje nieslychanie chaotycznego ukladu.

I to wszystko z powodu tego motylka, który macha skrzydełkami u Ciebie w
Indianapolis:-)
A propos - masz pawiki i admirały?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2002-09-23 16:38:46

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drugi dzien podwiedly :-( - pewnie dlatego ze niezbyt liczylem sie z

Liściaste przesadza się gdy stracą ewentualnie jeszcze nie mają liścia.
Trochę się pośpieszyłeś.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy