Prześcieradło z gumką

1. Data: 2007-11-14 09:04:20

Temat: Prześcieradło z gumką
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy udało się komuś kupić prześcieradło z gumką tak, żeby pasowało na
materac. Mi nigdy :-(. Kupuję zgodnie z wymiarami i _zawsze_ jest
przyciasnawe. Ostatnio, nauczona doświadczeniem, kupiłam w JYSKu o 10 cm
większe od pożądanej szerokości i k&%*& to już jest zupełnie za małe,
bez rozerwania nie naciągnę na materac :-(.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-11-14 10:26:07

Temat: Re: Prześcieradło z gumką
Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> Czy udało się komuś kupić prześcieradło z gumką tak,
> żeby pasowało na materac. Mi nigdy :-(. [...]

O. Tu mnie pani zdziwiła. Materac mam 180x200 i znalezienie prześcieradła na
taki wymiar jest ciut trudniejsze niż na węższe, ale jak już ma napisane na
opakowaniu "180x200", to - niezależnie, czy najtańsze z Tesco, czy jakieś
strasznie wypaśne w prezencie dostane - pasuje, nawet z lekkim luzem, ale to
może dlatego, że mój materac jest bardzo plaskaty (pianka 10cm). Nie masz
czasem jakiegoś, dla odmiany, niestandardowo wysokiego?

Pozdrawiam
H. (nie zapytam, czy nie zakładasz prześcieradła w poprzek, no nie zapytam,
na pewno nie... ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2007-11-14 10:35:37

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> większe od pożądanej szerokości i k&%*& to już jest zupełnie za małe, bez

Do tej pory bez problemu wszystkie pasują tym bardziej, że są z zakresu
przedziałów szerokości zwykle.
Pozdrawiam M.

4. Data: 2007-11-14 11:15:00

Od: tomaszkrusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> Czy udało się komuś kupić prześcieradło z gumką tak, żeby pasowało na
> materac. Mi nigdy :-(.

ciekawe :) Może masz niewymiarowy materac? W domu mamy 2 materace
160/200 (estrella) prześcieradła zawsze pasują - ale żonka unika tanich
i "cienkich".

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org

5. Data: 2007-11-14 11:16:01

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Czy udało się komuś kupić prześcieradło z gumką tak, żeby pasowało na
> materac.

Tak, na 160*200 kupuję 200*220. Mam oczywiście kolekcję za małych
prześcieradeł.
Nie wiem, co bym zrobiła mając łóżko 200*220, spałabym chyba na
wojskowym namiocie. ;-)

pzdr.
Dominika

6. Data: 2007-11-14 11:23:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Widawska napisał(a):

> Nie wiem, co bym zrobiła mając łóżko 200*220, spałabym chyba na
> wojskowym namiocie. ;-)

A jakbyś miała okrągłe? - ja to mam problem ;-)
:-P

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-11-14 11:30:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska pisze:

> bardzo plaskaty (pianka 10cm). Nie masz czasem jakiegoś, dla odmiany,
> niestandardowo wysokiego?

Mój ma 15cm wysokości, ale to chyba nie jest jakoś dużo za dużo, tylko
raczej standard.

> H. (nie zapytam, czy nie zakładasz prześcieradła w poprzek, no nie
> zapytam, na pewno nie... ;)

Sama się o to pytałam i próbowałam na wszystkie sposoby ;-).

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2007-11-14 11:37:17

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska pisze:

> [...]
> pasuje, nawet z lekkim luzem, ale to może dlatego, że mój materac jest
> bardzo plaskaty (pianka 10cm). Nie masz czasem jakiegoś, dla odmiany,

Na zwykle lozko to jeszcze nie problem, bo gdy 180x200 jest za male, to
zawsze mozna kupic 200x220. Problem dopiero jest przy dzieciecych
lozeczkach - zawsze po zalozeniu wygina mi sie materacyk i trzeba bardzo
mocno ulozyc go w poziomie, a rozmiar przescieradel jest jeden.

th

9. Data: 2007-11-14 11:45:52

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> [...]
> pasuje, nawet z lekkim luzem, ale to może dlatego, że mój materac jest
> bardzo plaskaty (pianka 10cm). Nie masz czasem jakiegoś, dla odmiany,

Materac chyba zwyczajny, prześcieradła kupuję tylko z płótna i tylko w
Ikei. Materac 160x200 - i dokładnie to samo :)

> Pozdrawiam
> H. (nie zapytam, czy nie zakładasz prześcieradła w poprzek, no nie
> zapytam, na pewno nie... ;)

Ty się zając śmiej, a ja kołdrę tak usiłowałam "ubrać" :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2007-11-14 11:54:56

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 14 Nov 2007 12:45:52 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...people.pl> i powiedziała:

> Materac chyba zwyczajny, prześcieradła kupuję tylko z płótna i tylko w
> Ikei. Materac 160x200 - i dokładnie to samo :)

Ja właśnie się przestawiłam na te duże płócienne z IKEI (240x2..), nie
wychodzą spod materaca, bo gumkowych nie umiem znaleźć.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

Podzielniki ciepla w bloku
meble kuchenne
pompka do wody na buletki 5l
Re: Piec dwuobiegowy prawie gotuje wodę - rozwiązanie
mikrofala - ZELMER - opinia