Re: Przesunięcie ósemki w miejsce po siódemce

From: "sq4ty" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przesunięcie ósemki w miejsce po siódemce
Date: Fri, 7 Apr 2006 12:01:57 +0200

news:slrne3aqm5.1u8.samotnik@samotnik.local...
> Jakie są szanse na takie coś? Stomatolog usunęła mi siódemkę,
> argumentując że i tak jest do leczenia kanałowego, a obok rośnie
> prosto i ładnie elegancka ósemka, co widać na RTG. Faktycznie siódemka
> była w słabym stanie, ułamana i tak dalej. Jednak zastnawiam się na
> ile ta ósemka będzie w stanie "wskoczyć" na to miejsce. Jeszcze jest
> przykryta dziąsłem.

Mi ósemka prawie idealnie weszła na miejsce siódemki, oczywiście trochę jej
to zajęło. Mam tam trochę większą przerwę, ale nieznacznie, poza tym, jak
sam mówisz, nie ma to większego znaczenia (a łatwiej jest czyścić, też mam
wąskie przestrzenie między zębami).
No i u mnie nie wyspąpiły poza tym żadne przesunięcia.

Maja