Przetłuszczajace sie wlosy

1. Data: 2003-04-24 16:40:58

Temat: Przetłuszczajace sie wlosy
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Prosze doaradzcie cos na przetluszczajace sie wlosy. Musze je myc codziennie
a to klopotliwe.

Dorota
d...@w...pl

1. Data: 2003-04-25 05:41:58

Temat: Re: Przetłuszczajace sie wlosy
Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> Czesc
> Prosze doaradzcie cos na przetluszczajace sie wlosy. Musze je myc
codziennie
> a to klopotliwe.

szampon Joanny z Rzepa. Tani i bardzo dobry dla mnie.

--
Bastet_Milo

1. Data: 2003-04-25 18:03:11

Temat: Odp: Przetłuszczajace sie wlosy
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisal
> Czesc
> Prosze doaradzcie cos na przetluszczajace sie wlosy. Musze je myc
> [...]
sprobuj szampon DOVE do wlosow przetluszczajacych sie
moim zdaniem dobry, znaczy myje co 3 dni teraz
Kaska

1. Data: 2003-04-26 10:48:07

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc
> Prosze doaradzcie cos na przetluszczajace sie wlosy. Musze je myc
> [...]

Dobry dermatolog, bo to moze byc zapalenie cebulek...

Bozenka :-)

=== ANTYKONCEPCJA ====
Podkład L`Oreal Translucide
Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))
Wrocław - dziś do 19.00 dni otwarte Kolastyny
Mala prosba....