Przycinanie czarnej porzeczki

1. Data: 2002-05-23 17:34:51

Temat: Przycinanie czarnej porzeczki
Od: "Ann" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie jak się ją przycina?

--

Z poważaniem
Anna Górska
a...@e...com.pl

2. Data: 2002-05-24 08:31:02

Temat: Re: Przycinanie czarnej porzeczki
Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:acj9db$dhc$2@news.tpi.pl...
> Jak w temacie jak się ją przycina?

Porzeczka czarna owocuje najlepiej na pędach młodych 1 - 3 letnich. ja co
roku wczesną wiosną wycinam wszystkie pędy 4-letnie i jednoroczne jeśli jest
ich więcej jak 4. tak, że krzew porzeczki czarnej ma u mnie 12 pędów, po 4
z każdego roku.

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

3. Data: 2002-05-24 16:38:25

Od: "Ann" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> ich więcej jak 4. tak, że krzew porzeczki czarnej ma u mnie 12 pędów, po
Na jaką wysokość od ziemi przycinasz czarne porzeczki?

--

Z poważaniem
Anna Górska

4. Data: 2002-06-02 07:36:15

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jaką wysokość od ziemi przycinasz czarne porzeczki?

Nie przycinam, bo powoduje to rozgałęzienie pędów i zagęszczanie krzaka,
wycinam zbędne pędy tuż przy ziemi.

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )