bawełna?

1. Data: 2002-05-23 11:34:40

Temat: bawełna?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W okolicznym lesie jest duże jezioro w miejscu dawnego wyrobiska torfowego.
Wokól tego stawu, na powierzchni kilku hektarów rośnie takie coś trawiaste,
ci kwitnie. "Kwiaty" to takie dość duże pędzelki białych włókien. Co to może
być, bo na myśl przyszła mi tylko bawełna.
(Jak wywołam zdjęcia to prześlę, będzie łatwiej zgadnąć).

Edyta

2. Data: 2002-05-23 12:09:27

Temat: Re: bawełna?
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 May 2002, Edyta Szajnóg wrote:

> [...]
> być, bo na myśl przyszła mi tylko bawełna.
> (Jak wywołam zdjęcia to prześlę, będzie łatwiej zgadnąć).

To moze byc bawelnianka.

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2002-05-23 13:00:52

Od: "Piotr Zajaczkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

> To moze byc bawelnianka.
>
> Pozdr.
>
> D.P.

To na pewno jest welnianka (Eriophorum sp.)

Pozdrawiam, Piotr Zajaczkowski

zupełnie nie na temat
Mszyce i proszek do pieczenia ?!
Zgorzel na grządkach