Re: Przyczyna krotkowzrocznosci

Data: 2000-08-16 19:50:09
Temat: Re: Przyczyna krotkowzrocznosci
Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl>

Ja mam krótkowzroczność za sobą. W 1990 roku poddałem się operacji
korygującej z -3,5 do 0 dioptrii. Wtedy od radzieckiego lekarza dowiedziałem
się, że krótkowzroczność może być nabyta (i tylko takie przypadki operował)
lub wrodzona. Pacjentom z tą drugą krótkowzrocznością odmawiał.
Prawdoppodobnie dlatego, że i tak wada po operacji mogła postępować.

Leszek, Wrocław

Użytkownik Ulysses <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...