Re: Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...

Data: 2006-09-16 09:18:54
Temat: Re: Przyczyny powstawania nadmirnej prostaty...
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

-bogatotłuszczowej
- niskowęglowodanowej

Zasadniczo to są dwa totalnie różne zagadnienia:

Mógłbyś skonkretyzować, bo wydaje mi się że dieta bogatotłuszczowa dla 60
latka, to od razu
pachnie mi zwiększonym poziomem cholesterolu, otyłością, chorobami
wieńcowymi i szybką śmiercią....

Już lepiej pasuje mi niskowęglowodanowa, ale alternatywnie trzeba by było
zastosować dietę białkową,
tylko że żołądek 60 latka też nie za bardzo może przyswajać zbyt duże ilości
białka, gdyż ma z tym
oczywiste problemy.....

Czy ktoś może jescze podać jakieś sugestie, szcególnie o przyczyny rozrostu.
Jaki czynnik powoduje rozrost tego gruczołu...?

Czy tysiące lekarzy znowu załamią ręcę i nie będą w stanie podać konketnej
odpowiedzi?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl