Przyjaźń a miłość

1. Data: 2001-03-18 23:52:28

Temat: Przyjaźń a miłość
Od: "Flamaster" <n...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie?
Czy do dobrego zwiąku dwojga ludzi potrzebna jest najpierw głęboka
przyjaźń? I czy będąc przyjacielem <bliskim z resztą>można przejśc w głębsze
uczucie....chodzi mi tu mianowicie o taka teorie
przyjaźń+całowanie i większe czułości+większe zobowiązania =miłośc i głębszy
związek ???

--
Flamaster
n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-03-19 01:06:09

Temat: Re: Przyjaźń a miłość
Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flamaster <n...@p...onet.p> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:993hqn$7ii$...@s...silesia.pik-net.pl...
> Jak myślicie?
> Czy do dobrego zwiąku dwojga ludzi potrzebna jest najpierw głęboka
> przyjaźń?
nie

> [...]
> uczucie....chodzi mi tu mianowicie o taka teorie
> przyjaźń+całowanie i większe czułości+większe zobowiązania =miłośc i
tak, ale potem trudno przejsc zpowrotem w przyjazn (nie zawsze wszysto sie
udaje)
trudniej niz po zwiazku z "nie-przyjacielem".
Zwiazek z przyjacielem daje wiecej radosci...

Powodzenia zyczy
RaBBiT
r...@p...com
http://DzieniNoc.xyz.pl
ICQ#84860936

1. Data: 2001-03-19 06:28:52

Od: "Beata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy do dobrego zwiąku dwojga ludzi potrzebna jest najpierw głęboka
> przyjaźń?

W moim przypadku to zawsze byly najlepsze uklady - wlasnie zrodzone z
przyjazni. Chociazby dlatego, ze dobrze juz sie znacie. To chyba sporo
ulatwia.

1. Data: 2001-03-19 08:21:40

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

Ja te uważam że wszystko powinno się zacząć od przyjaźni tylko jak przekonać
tą drugą osobe?

--
Flamaster
n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-03-19 09:29:15

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, ale potem trudno przejsc zpowrotem w przyjazn (nie zawsze wszysto sie
> udaje)
> trudniej niz po zwiazku z "nie-przyjacielem".
> Zwiazek z przyjacielem daje wiecej radosci...

Z tym sie zgadzam. Nie wiem czy jakbym sie rozstal z moja dziewczyna, to czy
potrafilbym byc jej przyjacielem. Wspolne wspomnienia, resztki uczuc, to
zostaje na cale zycie.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-19 10:29:18

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flamaster" <n...@p...onet.p> napisał w wiadomości
> Jak myślicie?
> Czy do dobrego zwiąku dwojga ludzi potrzebna jest najpierw głęboka
> przyjaźń?

Nie wiem, czy najpierw, ja się najpierw zakochałam, a teraz ukochany jest
moim najlepszym przyjacielem, ale to może indywidualny taki przypadek....
A może to dziedziczne? Bo moi rodzice też tak mają.

Zatem, Flamastrze, nie zgadzam się z Tobą, że (cyt): "Ja te uważam że
wszystko powinno się zacząć od przyjaźni (..)".

Pozdrawiam serdecznie
--
* * * * * * * * * * *
Choose your future.

1. Data: 2001-03-20 14:46:26

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Monday, March 19, 2001 1:00 AM Flamaster <n...@p...onet.p> na

> Jak myślicie?
> Czy do dobrego zwiąku dwojga ludzi potrzebna jest najpierw głęboka
> przyjaźń?

Przyjazn moze i dobrze jesli narodzi sie w czasie trwania zwiazku i go
utrwali. Zdarza sie tez, ze przyjazn zamienia sie po jakims czasie w glebsze
uczucie.

>I czy będąc przyjacielem <bliskim z resztą>można przejśc w głębsze
> uczucie... ./.../

Mozna, ale nie wiesz czy ta druga osoba obdarzy Cie takim samym uczuciem. I
wtedy mozesz sobie zrobic krzywde, ludzac sie i czekajac na odwzajemnienie
twoich uczuc. Przyjaciela tez mozna kochac.

Ceplo pozdrawiam,

Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

1. Data: 2001-03-20 14:48:37

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Monday, March 19, 2001 9:21 AM Flamaster <n...@p...onet.p> na

> Ja te uważam że wszystko powinno się zacząć od przyjaźni tylko jak
przekonać
> tą drugą osobe?

Nie przekonasz. Ona musi sama chciec. To powinno wynikac z waszych
wzajemnych relacji.

Serdecznie pozdrawiam,

Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

1. Data: 2001-03-20 14:52:38

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Monday, March 19, 2001 10:29 AM spider <s...@c...pl> na

>/.../ Nie wiem czy jakbym sie rozstal z moja dziewczyna, to czy
> potrafilbym byc jej przyjacielem.

To wymaga bardzo duzego taktu z obu stron. Nie jest latwo, ale czasem sie
udaje.

> Wspolne wspomnienia, resztki uczuc, to
> zostaje na cale zycie.

Owszem. Potem boli....

Obys nigdy tego nie sprawdzal.
Pozdrawiam,

Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

1. Data: 2001-03-20 22:08:10

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mysle , ze z przyjazni miedzy kobieta , a mezczyzna wychodza najlepsze
zwiazki.
Najbardziej trwale. Dla mnie najwspanialsze jest uczucie , ktore
zaczyna sie od fascynacji wnetrzem , a dopiero pozniej skupia sie
na fizycznosci. A przeciez przyjazn to poznanie , zrozumienie, wspolne
rozmowy itd. Sa to dobre podwaliny dla uczucia.

> [...]
> uczucie....chodzi mi tu mianowicie o taka teorie
> przyjaźń+całowanie i większe czułości+większe zobowiązania =miłośc i

Zastanawiające zgadnienie....
Masiu-jesli czytasz jeszcze psp, napisz co u Ciebie
Re: Przyjaźń a miłość
Co sadzicie o afirmacjach?
swps