Przymrozki?

1. Data: 2001-05-23 11:10:39

Temat: Przymrozki?
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poskarżcie się, czy zgodnie z zapowiedziami w dzienniku wystąpił u kogoś
przymrozek dzisiaj w nocy?
Co z winoroślami Janusza?

Andrzej

2. Data: 2001-05-23 11:12:18

Temat: Re: Przymrozki?
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Poskarżcie się, czy zgodnie z zapowiedziami w dzienniku wystąpił u kogoś
> przymrozek dzisiaj w nocy?
> Co z winoroślami Janusza?

Wystąpił wczoraj, wystąpił dzisiaj i mojej biednej Mamie wymroziło plantację
truskawek - teren byłego ciechanowskiego.
U mnie w zachodniopom. przymrozków nie było.

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2001-05-23 11:23:35

Od: "Kraak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie Ty Basiu mieszkasz w zachodniopom.? Bo u mnie wczoraj przymrozek był
i zmarzła mi dopiero co poflancowana sałata. Truskawki przykryłam
agrowłokniną. Mieszkam w okolicach Szczecina (Gryfina)

Daga

4. Data: 2001-05-23 12:31:23

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Burcek napisał(a):

> Poskarżcie się, czy zgodnie z zapowiedziami w dzienniku wystšpił u kogoś
> przymrozek dzisiaj w nocy?
> Co z winoroślami Janusza?

Bóg zapłać za troskę.
Sam nie wiem. Zapowiadano w TV groźnie, ale moje roślinki sš 50 km od
Lublina, a w Lublinie przymrozka nie było.
Dopiero w pištek obejrzę ewentualne skutki. Pozostaje mi tylko miec
nadzieję, że wiadomość o tegorocznej smierci mojej winnicy była cokolwiek
przesadzona.....
Pozdrawiam
Janusz

5. Data: 2001-05-23 13:03:48

Od: "DD" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Bóg zapłać za troskę.
> Sam nie wiem. Zapowiadano w TV groźnie, ale moje roślinki są 50 km od
> Lublina, a w Lublinie przymrozka nie było.
> Dopiero w piątek obejrzę ewentualne skutki. Pozostaje mi tylko miec
> nadzieję, że wiadomość o tegorocznej smierci mojej winnicy była cokolwiek
> przesadzona.....
> Pozdrawiam
> Janusz
W Firleju i Kocku podobno przymrozki dochodziły do -6 stopni. W sobotę jadę
oglądać szkody.
d...@p...com

6. Data: 2001-05-23 13:16:50

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

DD napisał(a):

> W Firleju i Kocku podobno przymrozki dochodziły do -6 stopni. W sobotę jadę
> oglšdać szkody.

Straszysz czy pocieszasz????
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2001-05-23 13:53:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Straszysz czy pocieszasz????
Aż się boję to powiedzieć.
A jak ci powiem, że przymrozki mogą wystąpić nawet w drugiej dekadzie
czerwca, to za co to uznasz? Szczególnie na Pn i Wsch.
Pozdrawiam Jerzy

8. Data: 2001-05-23 14:53:04

Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Burcek <a...@p...wp.pl>
> Poskarżcie się, czy zgodnie z zapowiedziami w dzienniku wystąpił u kogoś
> [...]

Dzwoniłam wczoraj przed wieczorem do sąsiadów z pośbą o okrycie
włókniną orzecha, truskawek i paru innychdelikatnych roślin,
a oni na to, że już po herbacie, bo poprzedniej nocy było -6.
W piątek jadę oglądać spustoszenia.

Już wiem, że padł orzech i młode przyrosty na jodłach i świerkach.

1999 straszny grad
2000 przymrozek
2001 przymrozek.
co roku moje iglaste maleństwa dostają po głowach,
Ach te 100km odległości.
Pozdrawiam współtowarzyszy niedoli :-((
Anka
--
--------------------------Z motyką na słońce----------------------
poprawny adres s...@f...edu.pl

9. Data: 2001-05-23 16:19:18

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "AnkaS" <i...@f...edu.pl>
Subject: Re: Przymrozki?

Bielsko. 02 w nocy 7 stopni w plusie. A ketmia,
dalie i reszta towarzystwa w doniczkach na
balkonie. Stale zapominam o ogladaniu dziennika.
W połowie czerwca w namiocie pod śniegiem też się
już budziłam. Tylko to było w San Moritz.

Pozdrawiam
Krysia

--
26 maja - Dzień Matki. Wygraj kwiaty dla swojej Mamy!
Do rozdania 75 bukietów z dostawą i życzeniami.

10. Data: 2001-05-23 17:02:27

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: "AnkaS" <i...@f...edu.pl>
> Subject: Re: Przymrozki?
>
> Dzwoniłam do bratowej, ktora mieszka w Siedlcach (w nocy -5), padły jej
winogrona itroche roslinek. Moja dzialka jest 80 km od Siedlec i az sie boje co
zobacze w piatek.
Ania

Zielone bez wody
Jak uchronić czereśnie przed ptakami?