Przymus chodzenia do kościoła

181. Data: 2006-01-03 11:07:17

Temat: Re: Przymus chodzenia do kościoła
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <43b3f870$0$17940$f69f905@mamut2.aster.pl>,
"Agnieszka" <a...@z...net> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
> wiadomości news:jareks-65F02C.15353729122005@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> No i? Naprawdę cała wartość tego dokumentu zawiera się w tej jednej linijce?

Dla niektórych tak. To taka odmiana niegdysiejszego "dobry fachowiec,
ale bezpartyjny".

> To ja chyba swoje świadectwo maturalne muszę w piecu spalić. Dobrze chociaż,
> że na dyplomach uczelnianych nie ma ocen z religii...

I to jest kolejny argument za kończeniem studiów.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

182. Data: 2006-01-03 11:14:42

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dp0tb4$bve$1@nemesis.news.tpi.pl>,
Elske <k...@o...pl> wrote:

> IMHO przesadzasz bardziej niż bardzo. Dyskryminacja wśród rówieśników
> jest dla mnie prawdopodobna, ale im świadectwa nie pokazujesz.
> Pokazujesz idąc do gimnazjum/liceum/na studia. Jakoś nie mogę sobie
> wyobrazić pani dyrektor krzyczącej wielkim głosem "ależ ty nie chodziłeś
> na religię!!! Won z naszej szkoły!!"

A komu potrzebny taki teatr? Wystarczą odpowiednie kryteria oceniania.

183. Data: 2006-01-03 11:17:51

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dp0vg2$ca5$1@news.onet.pl>,
"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
i.pl...

> juz to dawno zrobilam.

To chyba w odpowiedzi na post kogoś innego. Wskażesz?

184. Data: 2006-01-03 11:18:09

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz napisał(a):

> A komu potrzebny taki teatr? Wystarczą odpowiednie kryteria oceniania.

Chyba sobie jaja robisz? Naprawdę się z tym spotkałeś? Bo ja nigdy nawet
nie słyszałam o czymś takim.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

185. Data: 2006-01-03 11:19:48

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla niektórych tak. To taka odmiana niegdysiejszego "dobry fachowiec,
> ale bezpartyjny".

Nie mam oceny z religii na maturze. I nie spotkałam się z przypadkiem,
żeby ktoś na to zwrócił uwagę.

186. Data: 2006-01-03 11:24:47

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-A8666C.12071703012006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Dla niektórych tak. To taka odmiana niegdysiejszego "dobry fachowiec,
> ale bezpartyjny".

Jakieś dziwne doświadczenia masz.

> I to jest kolejny argument za kończeniem studiów.

Kończyć studia po to, żeby nikt się nie dowiedział jakiego jestem wyznania?
Znam parę lepszych powodów...

Agnieszka

187. Data: 2006-01-03 11:30:14

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz wrote:

> Nie chodzi o samopoczucie, tylko o przymus deklarowania wyznania.
> To powinna być prywatna sprawa każdego człowieka, a przez
> umieszczanie oceny na świadectwie przestała taką być.

Myślę, że wątpię... Bywa że dziecko niewierzących rodziców
chodzi na religię i dostaje ocenę. Czy z tego coś wynika?

Pozdr,
--
ŁK

188. Data: 2006-01-03 12:24:23

Od: Paralaksa <i...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki wrote:

> Bywa że dziecko niewierzących rodziców
> chodzi na religię i dostaje ocenę. Czy z tego coś wynika?

Tak. Wynika z tego pytanie - dlaczego jest ono na tę religie posyłane?

Pozdrawiam wszystkich noworocznie,
Lidka

189. Data: 2006-01-03 12:33:27

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paralaksa" <i...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak. Wynika z tego pytanie - dlaczego jest ono na tę religie posyłane?

Może nie jest posyłane, tylko samo zdecydowało, że chce chodzić. Takie
_dziecko_ może mieć przecież na przykład 16 lat i niekoniecznie podzielać
światopogląd rodziców. A nie wyobrażam sobie, żebym 16latkowi zakazała
chodzenia na religię, gdyby tak postanowił.

Agnieszka

190. Data: 2006-01-03 12:53:27

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Paralaksa wrote:

> Tak. Wynika z tego pytanie - dlaczego jest ono na tę religie
> posyłane?

W sumie to nie moja sprawa tylko rodziców, ale powodów
kilka by się znalazło. Począwszy od godziny o której rodzic
może odebrać dziecko ze szkoły [1] i nie chce by dzieciak
szwendał się po okolicznych sklepach, a skończywszy na
tym, że może rodzice nie są religijni, ale również nie są
przeciwni religii i uważaja że wiedza na ten temat może się
dziecku przydać w przyszłości.

[1] Oczywiście, jesli dowozi dziecko do szkoły - a w szkole
do którzej chodzi moja córkac chyba ponad 30% dzieciaków
jest dowożonych z dość daleka.

Pozdr,
--
ŁK

statek piracki z silnikiem
WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE
Chłopek z kreski
Stopy wielkoluda?
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO