Re: Przyprawy EGZOTYCZNE - hurt?

1. Data: 2004-02-02 12:09:03

Temat: Re: Przyprawy EGZOTYCZNE - hurt?
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

bazi:
> Czy orientujecie sie gdzie znajduje sie w Polsce [i niekoniecznie w
> Polsce] jakas hurtownia przypraw? Chodzi mi o przyprawy w duzych
> ilosciach, glownie egzotyczne [chinskie, indyjskie, itd.],
> niespotykane w zwyklych 'spozywczakach' ;)

w Berlinie (to prawie w Polsce, raptem kilkadziesiąt km od granicy) masz
kilka możliwości:
przyprawy "klasyczne": mięta, oregano, szafran, majeranek.... i
kilkadziesiąt innych kupisz na wagę w sieci Kräuter Kühne. Nie całkiem
hurtowo, ale prawie. Min. 100g do kilogramów możesz je tam kupić.
Przyprawy typu chińskie/japońskie/ogólnie Azja: Vinh Loi. Mają na ogół
opakowania detaliczne, ale można kupić także większe ilości hurtowo.
Znajomi chińczycy i japończycy kupują tam też ryż w opakowaniach po 20 i
25kg.
Przyprawy meksykańskie i ogólnie kuchni latynoamerykańskiej i
hiszpańskiej: Aqui Espana i Casa Mexicana. Mają przede wszystkim ilości
detaliczne, ale hurt: patrz wyżej (ino zamówić trzeba).

Waldek

1. Data: 2004-02-02 18:22:29

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Szczecinie jest firma Ho-Nam ( wietnamsko - polska), przyprawy kuchni
wschodu,wschodnie specjaly ( imbir marynowany, sosy sojowe rozniste, jakies
dziwaczne pestki i tak dalej) wszyscy wietnamczycy tam kupują,ilosci hurtowe i
detaliczne.
Qd co tez tam zagląda

>bazi:

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-02-03 11:31:55

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kliknij w "Tao Tao" i zobaczysz co dostaniesz.....
Jeśli mnie pamięć nie zwodzi to koło Tczewa jest wielka hala
z ich logo
pozdr.Alex

pani bassett jeszcze śpi...
Ziemniaczane talarki -> pomocy