Przyspieszacz opalania na solarium

1. Data: 2003-01-10 07:30:56

Temat: Przyspieszacz opalania na solarium
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Nie dla mnie, ale szukam czegos takiego dla skóry dość wrażliwej,
opalającej się z trudnością, po trzydziestce.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2003-01-10 09:32:04

Temat: Re: Przyspieszacz opalania na solarium
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Seva,
Ciesze się, że znowu Cię "widzę"! :)))
Czy chodzi Ci o przyspieszacz opalania dla skóry już opalonej na solarium,
czy dla skóry na "pierwszy raz"?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-10 09:37:14

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomoœci

> Ciesze się, że znowu Cię "widzę"! :)))

Ja Cię z oczy nie straciłem. ;-)

> Czy chodzi Ci o przyspieszacz opalania dla skóry już opalonej na
> solarium, czy dla skóry na "pierwszy raz"?

Pierwszy raz.

1. Data: 2003-01-10 09:41:14

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> napisał(a) w wiadomoœci

> Ja Cię z oczy nie straciłem. ;-)

Z oczu, oczywiście.
I w zasadzie to nie pierwszy raz, a drugi lub trzeci, ale poprzednie
zakonczyly sie zejsciem skory. :-(

1. Data: 2003-01-10 09:47:49

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie kosmetyki są sprzedawane w solariach.Nazywają się "Australian Bronze",
być może są też inne - ja zetknęłam się z tymi. Ponieważ są drogie, obsługa
solariów sprzedaje je w małych pojemniczkach. Są tego różne rodzaje, od
takich dla bladej skóry, do takich dla "mahoniowych dziewcząt", którym się
już pigment nie chce wydzielać...:)))
Ja polecam jeszcze na twarz witaminowy żel "Laneche". Zawiera m. in.
witaminę B5, olejek z orzecha włoskiego - twarz się po min nie przesusza.
Na 100% takie kosmetyki są w solarium TRI STAR na Morenie (nawiasem mówiąc,
to jedno z lepszych solarii w Gdańsku)
Pozdrawiam
Kasia
P,S W razie pytań służę radą

1. Data: 2003-01-10 09:54:19

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> Nie dla mnie, ale szukam czegos takiego dla skóry dość wrażliwej,
> opalającej się z trudnością, po trzydziestce.

Kupilam cos takiego kilka miesiecy temu w Kerfurze.
Kosztowalo hjakies 10 zl - tuba 250ml zolto brazowe opakowanie.
Nazywa sie wlasnie "przyspieszacz opalania" i jest chyba Kolastyny, ladnie
pachnie maslem jakims tam i szybko sie wchlania, nie pozostawia uczucia
tlustosci na skorze
Nie wiem czy pomaga, ale poparzen ani przebarwien po nim nigdy nie mialam.

Pozdr.
mag.

1. Data: 2003-01-10 10:01:15

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Nazywają się "Australian Bronze",
> być może są też inne - ja zetknęłam się z tymi. Ponieważ są drogie,
> obsługa solariów sprzedaje je w małych pojemniczkach.

A jak to się ma do tego, o czym pisze w tym wątku Maggie?

1. Data: 2003-01-10 10:06:24

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, nie znam tego specyfiku Kolastyny.
Wiem, że kosmetyki Australian, są przeznaczone li jedynie do solarium.
Kasia

1. Data: 2003-01-10 10:12:01

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, nie znam tego specyfiku Kolastyny.

Chodziło mi generalnie o tanie kremy. Czy jest tak, ze "jaka cena, taki
efekt"?

1. Data: 2003-01-10 10:17:00

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał(a) w