Przyssawki - klejenie umywalki

1. Data: 2005-12-15 21:18:48

Temat: Przyssawki - klejenie umywalki
Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Miałem kiedyś mały wypadeczek przy montowaniu halogenów w łazience, że jeden
upadł mi na umywalkę ceramiczną . W umywalce zrobiła się najpierw solidna
rysa, a teraz po jakimś roku zapadł się w dół cały kawałek umywali,
owal-koło o średnicy mniej więcej 15 cm. No i teraz muszę to skleić
(umywalka kosztowała ponad 500 zeta.
Zakupiłem juz klej Distal dwuskładnikowy. Teraz muszę znaleźć technikę, żeby
ten kawalek przykleić. Od spodu nie ma dostepu, bo umywalka ma podwójne dno,
a dolna częśc jest cała. Pomyślałem więc o jakić przyssawkach, żeby ten
kawałek złapać, a potem posmarowac brzegi i przykleić.
Czy wiecie gdzie można dostać jakieś profesjonalne przyssawki, solidne, zeby
można było chwycić? Raczej jakieś nieduże.
Czy może macie inny sposób na rozwiązanie takiego problemu?

Pozdrawiam

Robert

2. Data: 2005-12-15 21:34:47

Temat: Re: Przyssawki - klejenie umywalki
Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może macie inny sposób na rozwiązanie takiego problemu?

Odkrec umywalke, od strony sciany masz dojscie do "wnetrza". Nie widzialem
takiej ktora by nie miala, chociaz wszystko jest mozliwe. Klej masz
przezroczysty, lub chociaz w kolorze umywalki? O tym czy kupic nowa, czy
kleic to nie bede pisal, bo decyzje juz podjales. Duze przyssawki z
dzwigniami maja w zakladach szklarskich i samochodowych - przy wymianie szyb
uzywaja. Distal dlugo sieciuje, nawet ten "szybki", moze lepszy bylby
poxipol?

Powodzenia. Reksio

3. Data: 2005-12-18 00:20:56

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"robert" <...@w...pll> wrote in message news:dnsmjt$dt9$1@news.onet.pl...

> Czy może macie inny sposób na rozwiązanie takiego problemu?

Kupić nową umywalkę. Klejona nigdy ładna już nie będzie, a za takie
pieniądze POWINNA być ładna. Jeśli nie masz na nową taką samą, to już lepiej
chyba kupić tańszą, ale całą.
Anka

4. Data: 2005-12-18 10:21:34

Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <...@w...pll> napisał w wiadomości
> Czy może macie inny sposób na rozwiązanie takiego problemu?

Mam taki pomysl, zamiast uzywac przyssawek, podklej w pusta przestrzen
kawalek odpowiednio wyprofilowanego (nożem) twardszego styropianu, nastepnie
jak juz bedziesz mial przygotowane podloze to w to miejsce bez mozliwosci
wpadniecia do srodka wklej wylamany kawalek. Bedzie z tym troche zabawy ale
efekt moze byc dobry.

Pozdrawiam
Jarek

drzwi sosnowe