Przyznam sie do czegos - jestem nowa.

1. Data: 2002-04-04 12:56:18

Temat: Przyznam sie do czegos - jestem nowa.
Od: "janek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz pierwszy.
Od wczoraj czytam Waszą grupę. Jestem bardzo zadowolona. Już teraz będe
wiedziała gdzie zaglądać po ciekawe przepisy , po porady w miarę możliwości
tez służę pomocą. Bardzo lubie pitrasić w kuchni , to moje królestwo :)).
Ach musze dodać że mój 3.5 letni syn mi bardzo pomaga :))
Chciałabym sie z Wami jedną sprawą podzielić . Jestem bardzo zawiedziona po
świętach - juz mówie dlaczego. Przeprowadziłam się o 500 km . W Dęblinie
gdzie kiedyś mieszkałam na śniadanie Wielkanocne robiło sie barszcz czerwony
ze śmietaną z jajkiem z kiełbaską i mięskiem pieczonym. Jak wielkie było
moje zdziwnienie gdy u rodziny nad morzem był barszcz ale biały. Tak
uwielbiam barszcz czerwony że nie pozostaje mi nic innego jak gotować go po
świętach . Ale jednak ta uraza świąteczna pozostała :)).No dobrze dość
pisania. Podam jeszcze przepis na sałatkę, pozostało mi sporo jajek
gotowanych , więc można je wykorzystać.

Sałatka puszysta:
składniki: 6 jajek- ugotowanych na twardo, 1 puszka tuńczyka, 1 duża cebula,
10dag masła -zamrożonego, 20dag żóltego sera.
Sposób wykonania:
Układać warstwami
1: drobno posiekane same białka
2: ser żólty starty na tarce na grubych oczkach
3: 1/2 puszki tuńczyka
4: drobno posiekana cebula
5: 1/2 majonezu
6: masło utarte na tarce(zamrożone)
7: 1/2 tuńczyka
8: resztę majonezu
9: pokruszone same żółtka
Sałatka jest dośc łagodna, nie dodawać soli .
Smacznego.
Pozdrawiam pierwszy raz.
Ania :)) z fasolką.

1. Data: 2002-04-04 13:28:01

Temat: Re: Przyznam sie do czegos - jestem nowa.
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik janek <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Witam po raz pierwszy.

Witaj Aniu,

> Bardzo lubie pitrasić w kuchni , to moje królestwo :)).

To wspaniale, ze trafilas na ta grupe; bedzie z Ciebie pozytek ;-)

> Sałatka puszysta:
> składniki: 6 jajek- ugotowanych na twardo, 1 puszka tuńczyka, 1 duża cebula,
> 10dag masła -zamrożonego, 20dag żóltego sera.
[...]
> 6: masło utarte na tarce(zamrożone)

Ciekawe, po co to maslo w srodku?
Jakos nie brzmi to dla mnie zachecajaco...
Ale ogolnie salatka powinna wyjsc pyszna (z maslem, czy bez ;-)
Byc moze sie skusze, bo wszystkie skladniki mam :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-04 17:28:39

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam po raz pierwszy.
> Od wczoraj czytam Waszą grupę.

Przyznam sie, ze jestem stara, ale witam po takiej introdukcji.
Az dziw bierze, ze po 1 dniu u nas sie odzywasz, wiekszosc cichociemnych
najpierw przez pol roku do tego sie przymierza. Witaj w
turystyczno-autokarowej grupie, ktora "zobowiaze" cie do jezdzenia po Polsce
na przerozne spotkania.;)))
A salatka fajnie wyglada

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-04-04 18:18:23

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A przyznawaj sie, przyznawaj... ;o) Grzech nie smiertelny, wiec pozwole
sobie dac Ci rozgrzeszenie ;o)

Slowem, witaj, Aniu, w naszej kuchni, na naszych spotkaniach (mam nadzieje),
a takze w sercach i domach
:o))))))))))))) Fajnie, ze dolaczylas do nas :o)

Bozenka z Wilna :o)

P.S. No wlasnie, a co z ta fasolka? Dorotka juz sie dopytywala, ja tez
jestem ciekawa.

ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://www.kuchenny.faq.prv.pl/

1. Data: 2002-04-04 20:34:46

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8i5d4$lti$...@s...icm.edu.pl...

> P.S. No wlasnie, a co z ta fasolka? Dorotka juz sie dopytywala, ja tez
> jestem ciekawa.

a ja już wiem, ale nie powiem :)

Dorotka

1. Data: 2002-04-04 21:36:24

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> a écrit dans le message news:
a8hkpo$lie$...@n...lublin.pl...
)

> Ciekawe, po co to maslo w srodku?
> Jakos nie brzmi to dla mnie zachecajaco...
> Ale ogolnie salatka powinna wyjsc pyszna (z maslem, czy bez ;-)
> Byc moze sie skusze, bo wszystkie skladniki mam :)

Lilio Moja !

Im wiecej Kochanego Tluszczyku, tym lepiej !

Ewcia
"maselka nigdy za malo"

--
Niesz !

1. Data: 2002-04-04 22:43:06

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Apr 2002 23:36:24 +0200, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

>Ewcia
>"maselka nigdy za malo"

Hmmm ... "Last tango in Paris"...;->>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-05 05:39:31

Od: "anka" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka :)))
Bożenko , Fasolka to moje maleństwo. Po USG tak nazywam moje dziecko bo w
istocie przypomina ziarko fasoli. Ma dopiero 3 miesiące, ale wiem że
wyrośnie na dorodny groch :)))
p.s.
Dziękuję ża rozgrzeszenie- a jaka pokuta? :)))

1. Data: 2002-04-05 07:35:19

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <j...@p...net> a écrit dans le message news:
6...@4...com...

> Hmmm ... "Last tango in Paris"...;->>>>>

...glodnemu chleb* na mysli :))

Ewcia

(*z maslem)
--
Niesz !

1. Data: 2002-04-05 08:00:29

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał
> [...]
> Ale ogolnie salatka powinna wyjsc pyszna (z maslem, czy bez ;-)
> Byc moze sie skusze, bo wszystkie skladniki mam :)

Ja tam nie wiem po co to masło, ale rzeczona sałatka wśród moich
znajomych znika momentalnie na wszystkich przyjęciach. A... u nas
nazywa się kijowska od miasta a nie kijoska jak ja na początku
myślałam wiedząc, że to z jajek a ja ich nie lubię ;-))

--
Pozdrawiam GosiaH

Czat kuchenny
jajka w occie